Beantwoord

Datavrije muziek bij next abonnement

• 16 mei 2018
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hoi, ik had een go abonnement met datavrije muziek maar dit is nu een go 17.2 abonnement geworden. En nu heb ik verlengd en wordt het een Next abonnement. Ik wil graag datavrije muziek, wat moet ik nu nemen? Wellicht dat ik mijn verlenging ga veranderen.
icon

Beste antwoord door David 18 mei 2018, 10:18

Hoi Checa,

Datavrije Muziek is natuurlijk altijd lekker voor het zorgeloze luisteren én bespaart dan ook de MB-portemonnee! ;)

Datavrije Muziek is bij Go Up (met 10 GB databundel) beschikbaar. Je kunt via My T-Mobile heel eenvoudig switchen naar deze bundel! Op die manier kun je direct datavrij muziek luisteren bij de aangesloten diensten. Als je nog diensten mist, dan kun je die natuurlijk altijd bij ons aandragen!

Als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Checa,

Datavrije Muziek is natuurlijk altijd lekker voor het zorgeloze luisteren én bespaart dan ook de MB-portemonnee! ;)

Datavrije Muziek is bij Go Up (met 10 GB databundel) beschikbaar. Je kunt via My T-Mobile heel eenvoudig switchen naar deze bundel! Op die manier kun je direct datavrij muziek luisteren bij de aangesloten diensten. Als je nog diensten mist, dan kun je die natuurlijk altijd bij ons aandragen!

Als je nog vragen hebt, let us know!
Precies wat ik wilde weten. Ik heb mijn abonnement aangepast. Dank voor het antwoord David!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Checa! Alvast een fijn weekend! 🙂

Reageer