Vraag

Datavrije Muziek EU niet geldig in huidige zone

• 14 september 2019
  • 1 reactie
  • 772 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen,

Sinds enige tijd heb ik een T-Mobile abonnement (Go18" UP 10GB) maar ik krijg bij mijn informatie steeds te zien dat Datavrije Muziek EU niet geldig is in mijn huidige zone. Dit terwijl ik in Nederland woon, en verblijf en de hele maand ook niet buiten Nederland ben geweest.

Wat is er aan de hand?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hoi @crazywarning,

Volgens mij geeft de status pagina het een beetje vreemd aan. Ik heb zelf geen datavrije muziek omdat ik een unlimited abonnement heb, maar ik heb toch eens naar mijn statuspagina gekeken. Als ik het goed begrijp is die 10600 MB die je ziet staan bij datavrije muziek het aantal MB's dat je aan datavrije muziek in het buitenland mag gebruiken. Deze gelden alleen buiten NL. Aangezien je niet in het buitenland bent op dit moment, geldt deze bundel niet op je "huidige locatie".

Anders zou je eens moeten kijken in de verbruiksstatus in de My T-Mobile app. Wat ik me kan herinneren van toen ik wel nog datavrije muziek had, is dat daar staat hoeveel MB je binnen die datavrije muziek gebruikt hebt. (dit is niet een limiet maar puur hoeveel data er voor de datavrije muziek gebruikt is)

Lost dit je vraag op? Zo nee, roep gerust!

-Gilbert

Reageer