Beantwoord

Datavrije muziek met Go Next (Nieuw abonnement)

• 22 mei 2018
  • 3 reacties
  • 931 Bekeken

Ik heb een GO Next abonnement recent vernieuwd. De 6GB data bundel bestaat niet meer, het is nu 1-5-10GB. Heb ik met 5GB ook data vrije muziek?
icon

Beste antwoord door storm91 22 mei 2018, 11:37

Hey Maabas, welkom op onze forum!

De drankjes staan aan de linkerkant, de hapjes aan de rechterkant, en het antwoord wat je zoekt ga ik je nu geven ;)

Met go next heb je helaas geen datavrije muziek, zelf heb ik ook 5GB (sim only) maar datavrije muziek heb ik zelf ook niet. Dit is enkel het geval met Go up, wat de 10GB variant is, zoals je hier ook kunt lezen:

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited

Helaas is dit slecht nieuws voor ons, maar je kan altijd nog kiezen om bepaalde albums en playlists te downloaden zodat je dit altijd kan luisteren. Let wel op met vakantietijd trouwens, als je binnen 14 dagen geen internetverbinding maakt, kan Deezer je er tijdelijk uit gooien vanwege verificatie, deze is gewoon weer te herstellen door verbinding te maken met internet.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey Maabas, welkom op onze forum!

De drankjes staan aan de linkerkant, de hapjes aan de rechterkant, en het antwoord wat je zoekt ga ik je nu geven ;)

Met go next heb je helaas geen datavrije muziek, zelf heb ik ook 5GB (sim only) maar datavrije muziek heb ik zelf ook niet. Dit is enkel het geval met Go up, wat de 10GB variant is, zoals je hier ook kunt lezen:

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited

Helaas is dit slecht nieuws voor ons, maar je kan altijd nog kiezen om bepaalde albums en playlists te downloaden zodat je dit altijd kan luisteren. Let wel op met vakantietijd trouwens, als je binnen 14 dagen geen internetverbinding maakt, kan Deezer je er tijdelijk uit gooien vanwege verificatie, deze is gewoon weer te herstellen door verbinding te maken met internet.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Dank voor je snelle reactie. Deezer is geen optie omdat die continue muziek streamt en niet eerst download. Hierdoor heb je atoring ala je wandeld.
Reputatie 4
Ik bedoelde ook meer in de trend van vooraf downloaden, zonodig via wifi, zodat je ongestoord offline kan luisteren. Deezer bied die optie aan, waardoor je ook niet altijd hoeft te streamen als je bijv. wandelt. :8

Dit kan je simpelweg doen door naar de playlist of album te gaan, en links, net boven het eerste nummer zie je al "download" met een schuifje staan, als het groen is, betekent dat het bezig is met downloaden (en offline beschikbaar is) voor later gebruik. Als dit word gedaan over wifi scheelt het ook weer in MB's.

Reageer