Beantwoord

Datavrije muziek met go onbeperkt?

• 14 januari 2019
  • 3 reacties
  • 953 Bekeken

Krijg ik ook datavrije muziek met een go Sim only onbeperkt?
icon

Beste antwoord door David 15 januari 2019, 10:53

Hoi Cor,

Tof dat je aan een nieuw Go-abonnement denkt!

Bij Go Unlimited zit geen Datavrije Muziek, omdat je dan al onbeperkt mobiel internet hebt en Datavrije Muziek dus overbodig is. Als je kiest voor Go Up (met 10 GB), dan zit er wél Datavrije Muziek bij het abonnement inbegrepen. Met Go Unlimited kun je eigenlijk ook onbeperkt muziek streamen, omdat je in dat geval onbeperkt data hebt!

Als je hier nog andere vragen over hebt, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cor,

Tof dat je aan een nieuw Go-abonnement denkt!

Bij Go Unlimited zit geen Datavrije Muziek, omdat je dan al onbeperkt mobiel internet hebt en Datavrije Muziek dus overbodig is. Als je kiest voor Go Up (met 10 GB), dan zit er wél Datavrije Muziek bij het abonnement inbegrepen. Met Go Unlimited kun je eigenlijk ook onbeperkt muziek streamen, omdat je in dat geval onbeperkt data hebt!

Als je hier nog andere vragen over hebt, laat het ons gerust weten!
Reputatie 2
Hoe zit het met bijvoorbeeld TIDAL binnen de EU? Staat dat los van de 14gb bundel? Ik ga binnenkort op vakantie en onderweg wil ik lekker TIDAL aanzetten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Applehead,

Goede vraag! Ik kijk direct met je mee.

Ik zie dat je gebruikmaakt van een Unlimited bundel. Daar zit sowieso geen Datavrije Muziek bij, en dus ook niet in de EU. Het verbruik zal in dat geval van de 14 GB in de EU afgaan.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan!

Reageer