Beantwoord

deels belgie deels nederland verblijf

• 17 maart 2021
  • 6 reacties
  • 52 Bekeken

Hoi,

Komende 3 jaar zal ik deels in Nederland verblijven en deels in België vanwege me werk. Waarschijnlijk zal het 4 dagen België zijn en 3 dagen Nederland. Ik heb een unlimited bundel van tmobile. Loop ik tegen problemen aan m.b.t de fair policy ? Mijn nummer is van essentieel belang dat die actief blijft. Scheelt het als ik mijn data bundel uitzet in België zodat in ieder geval de regels niet overtreed. Verneem graag 

souf 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 maart 2021, 12:31

Hallo @Soufvelli 

Op deze pagina lees je meer over gebruik in het buitenland.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland

Het is inderdaad verstandig om je mobiele data uit te zetten want als je mobiele data meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland, dan wordt er een toeslag van €4,50 per GB gerekend. Voor bellen dus ook bereikbaar zijn is er geen probleem.

Er is sprake van onredelijk gebruik van het Abonnement als je gedurende een periode van minimaal vier maanden méér tijd buiten Nederland, maar in de EU doorbrengt en gedurende deze periode méér (roaming) verbruik vertoont in de EU dan in Nederland.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Soufvelli 

Het is inderdaad verstandig om je mobiele data uit te zetten want als je mobiele data meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland, dan wordt er een toeslag van €4,50 per GB gerekend. Voor bellen dus ook bereikbaar zijn is er geen probleem.

Er is sprake van onredelijk gebruik van het Abonnement als je gedurende een periode van minimaal vier maanden méér tijd buiten Nederland, maar in de EU doorbrengt en gedurende deze periode méér (roaming) verbruik vertoont in de EU dan in Nederland.

Hallo @Soufvelli 

Oh wat fijn. Dus als ik data gewoon uitzet in België dan hoef ik me geen zorgen te maken en ik kan ook gewoon bellen naar Nederlandse nummers zonder extra kosten?  Dit project duurt 3 jaar maar omdat k in 2 gebieden slaap is het voor mij echt noodzakelijk om dit nummer te houden.

Reputatie 7
Badge +19

@Soufvelli 

Klopt, gewoon je data uitzetten en je hoeft je verder nergens zorgen over te maken.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Soufvelli  Je hoeft echt niet je data 100% uit te zetten.

lees Hier de voorwaarden zolang je maar niet meer in het buitenland dan in NL verbruikt.

Succes! 

Beste @Soufvelli  Je hoeft echt niet je data 100% uit te zetten.

lees Hier de voorwaarden zolang je maar niet meer in het buitenland dan in NL verbruikt.

Succes! 

Super bedankt, dan komt het helemaal 👍 

@Soufvelli

Klopt, gewoon je data uitzetten en je hoeft je verder nergens zorgen over te maken.

Dank je super geholpen 

Reageer