Beantwoord

Duur van abonnement bij overstap naar Go Unlimited

• 9 februari 2017
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Als ik overstap naar unlimited. Loopt deze dan af zoals mijn nu afgesloten abbonement of loopt deze dan twee jaar door, want mijn nu lopende abbonemt loopt in augustus af. En had ik afgesloten voor 2 jaar.

Graag hoor ik
icon

Beste antwoord door Skyrider 9 februari 2017, 23:39

Goedenavond jessymltn.

Als je overstapt (door migratie) naar Go Unlimited EU dan verandert de einddatum van je huidige abonnement niet. Dus dat betekend dat je nu al kan genieten van Unlimited, en je al in Mei kan verlengen.

Voor meer informatie over Unlimited GO, vind je hier:

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Je kunt ook direct naar de speciale pagina gaan voor de voorwaarden en hoe je kunt overstappen.

Indien je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond jessymltn.

Als je overstapt (door migratie) naar Go Unlimited EU dan verandert de einddatum van je huidige abonnement niet. Dus dat betekend dat je nu al kan genieten van Unlimited, en je al in Mei kan verlengen.

Voor meer informatie over Unlimited GO, vind je hier:

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Je kunt ook direct naar de speciale pagina gaan voor de voorwaarden en hoe je kunt overstappen.

Indien je nog meer vragen hebt, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Goedemorgen jessymltn,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Er is een speciale topic die alleen maar gaat over T-Mobile Go abonnementen. Alle vragen en antwoorden staat hier tussen en waarschijnlijk ook de vraag die jij hebt geschreven. Lees de topic eens door en wie weet krijg je daar nog meer antwoord.

Fijne dag vandaag!

Reageer