Beantwoord

Einde contractvervaldatum

  • 13 september 2019
  • 1 reactie
  • 866 Bekeken

Hallo,

Ik heb een abonnement bij jullie, namelijk:

10Gb data en onbeperkt bellen/sms, voor 1 jaar, van €35,98 - 34% korting voor €23,49.
Klantvoordeel -€2,50.
Totaal €20,89 per maand.

Mijn contractvervaldatum is 26-9-2019

Mijn vraag is: wat ga ik betalen als ik stilzwijgend verleng voor telkens 1 maand, gelet op artikel 7: "Looptijd" van de algemene voorwaarden? (geldig vanaf 29 juni 2017).

Ik wil geen nieuw contract aangaan voor 1 jaar want dat kost €23,50 per maand.

Onze zoon blijft ook bij T-Mobile en wil ook stilzwijgend verlengen met telkens 1 maand als zijn contractvervaldatum op 28-9-2019 verlopen is.
Geldt hier hetzelfde voor? (We wonen op hetzelfde adres)

We zijn allebei tot nu toe zeer tevreden over T-Mobile, daarom willen we ook blijven.


Graag reactie.

Met vriendelijke groet

Jo Delahiti
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2019, 13:25

Hi Jo,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij houden je ook graag bij ons! Geen zorgen je kan je abonnement laten doorlopen en dan blijft je hetzelfde betalen. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jo,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij houden je ook graag bij ons! Geen zorgen je kan je abonnement laten doorlopen en dan blijft je hetzelfde betalen. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer