Beantwoord

EU Wetgeving per juni 2017

• 13 januari 2017
  • 5 reacties
  • 1051 Bekeken

Goedenavond,

Ik denk eraan om een nieuw GO abonnement af te sluiten. Ik bel veel internationaal dus onbeperkt bellen in de EU is voor mij ideaal. Echter per juni 2017 is bellen/smsen/data in de hele EU hetzelfde tarief (EU wetgeving). Wat betekent dit als ik nu een nieuw GO abonnement afsluit, ik zou eigenlijk genoeg hebben aan het GO next abonnement, daar zit 120 minuten bellen in de EU bij. Wordt dit vanaf juni 2017 dan onbeperkt?

Mariola
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2017, 14:58

Hey allemaal!

We zien dat dit topic nog regelmatig bezocht wordt, dus even een update met nieuwe info!

Sommigen hebben het topic vast al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je in de FAQ vragen stellen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mariola,

Leuk dat je interesse hebt in dit abonnement! Het is nog niet bekend wat er allemaal gaat veranderen straks in juni. Zodra we meer informatie hebben over de regulering in juni en de andere abonnementen, dan laten we dit natuurlijk zo snel mogelijk weten. Houd onze website in de gaten voor informatie!
Er valt natuurlijk nog helemaal niets over te melden. Je leest op internet heel veel dingen, wat is er van waar? De een zegt dat we straks, hoe dan ook allemaal in de EU moeten kunnen bellen. Een ander zegt weer dat je nu eerst een nieuw abonnement moet afsluiten, anders kan het niet.

Het blijft gewoon erg moeilijk, je kan blijven bij je oude abonnement (als je die hebt) en de gok nemen. Maar je kan er nu ook voor kiezen om over te stappen en zekerheid te hebben dat je overal kan bellen, en wel vanaf vandaag, als je hem vandaag afsluit.

De keuze is reuze 🙂 Lastig! Weet er alles van...
We leven inmiddels in maart 2017 en op 15 juni 2017 gaan de nieuwe EU regels in. Ik neem aan dat er inmiddels al iets bekend moet zijn over hoe de overgang in zijn werk zal zal gaan en wat de wijzigingen zijn voor bestaande abonnementen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frilabo,

Ik begrijp dat je hier graag informatie over wilt hebben. Als ik die al had, had ik die zeker gegeven. Op dit moment is het nog niet bekend. We zullen het gelijk delen hier op het forum zodra er meer bekend is. Nog heel even geduld dus 🙂 Voor nu wens ik je in ieder geval een fijn weekend toe en als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal!

We zien dat dit topic nog regelmatig bezocht wordt, dus even een update met nieuwe info!

Sommigen hebben het topic vast al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je in de FAQ vragen stellen!