Beantwoord

Europese Unie verhuizing

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Goedendag,

Binnenkort ga ik voor een langere periode voor mijn werk naar de Baltische staten.
Ik heb nu een "Bellen NL & EU" abonnement met 120min bellen in de EU en 6gb in Nld en maar 250mb in de Europese Unie.
Minuten zijn op zich OK voor mij maar kan ik het aantal GB ophogen in in de EU.
Ben regelmatig in Nederland, en heb geen zin in een tweede (buitenlands) abonnement.

Of heb ik dan een ander abonnement nodig van T-mobile en kan dat.

Dus meer MB/GB in de Europese Unie.

B
icon

Beste antwoord door Hajar 18 januari 2017, 09:56

Hi Bedee,

Ik heb goed nieuws voor jou! Ik zie dat je gebruik maakt van een Stel Samen & Stel Bij abonnement en dus kun je wel overstappen naar het Go abonnement. Dit kan je makkelijk zelf doen via My T-Mobile. Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Aangezien er al een algemeen topic loopt over T-Mobile Go, zal ik dit topic sluiten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Is het volgende misschien iets voor jou?

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited
Mijn huidige contract loopt nog tot Juli 2018, de vraag is of ik gewoon kan wisselen ?

B
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bedee,

Ik heb goed nieuws voor jou! Ik zie dat je gebruik maakt van een Stel Samen & Stel Bij abonnement en dus kun je wel overstappen naar het Go abonnement. Dit kan je makkelijk zelf doen via My T-Mobile. Op deze pagina vind je er meer informatie over.

Aangezien er al een algemeen topic loopt over T-Mobile Go, zal ik dit topic sluiten.