Beantwoord

factuur extra kosten?

• 1 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 475 Bekeken

Ik ben een maand terug naar t mobile geweest omdat er elke keer 11 euro van me rekening werden gehaald.

Ik weet niet meer wat het was en liet het blokkeren.

Nu zie ik go 18 met een bedrag van 23 euro wat houd dat in precies?

Mvg Juan bak

icon

Beste antwoord door Evy 1 oktober 2020, 16:10

Hi @Juan bak 

Hier geef ik je uiteraard wat meer informatie over! Het bedrag van €23,07 is gerekend voor overige aankopen bij derde partijen. Dit kunnen bijvoorbeeld apps zijn die jij hebt gedownload in de AppStore of GooglePlay. Welke betaalde diensten dit precies zijn kan ik om privacy redenen niet inzien. Je kunt dus via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Op My T-Mobile  kun je een blokkade instellen (of opheffen) voor de diensten, zodat je hier helemaal geen gebruik meer van kunt maken.

Heb je zo voldoende informatie? :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Juan bak 

Hier geef ik je uiteraard wat meer informatie over! Het bedrag van €23,07 is gerekend voor overige aankopen bij derde partijen. Dit kunnen bijvoorbeeld apps zijn die jij hebt gedownload in de AppStore of GooglePlay. Welke betaalde diensten dit precies zijn kan ik om privacy redenen niet inzien. Je kunt dus via je factuur betalen voor diensten van derde partijen. Op My T-Mobile  kun je een blokkade instellen (of opheffen) voor de diensten, zodat je hier helemaal geen gebruik meer van kunt maken.

Heb je zo voldoende informatie? :smile:

Reageer