Beantwoord

factuur gebruikskosten buiten bundel klopt niet

• 26 april 2021
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Ik probeer het op deze manier want op de chat kom ik niet veel verder.

mijn factuur is hoger dan normaal. Dit omdat ik meer gebeld heb dan de 120 minuten die in mijn abonnement zitten. (120 min. NL en EU)

als ik kijk in t overzicht staat er “gebruikskosten buiten bundel go” als ik die minuten bij elkaar optel kom ik afgerond op 136 minuten uit. (Dit bestaat uit vaste nummer, overige mobiele nummers, bellen in het buitenland en bellen naar het buitenland) 

zoals ik dit lees heb ik dus 136 minuten buiten mijn bundel bundel (120 min) gebeld.

volgens 1 collega van de chat heb ik 16 minuten buiten mijn bundel gebeld, dus 136-120 

maar als ik de specificatie bekijk dan kom ik in totaal (dus daar staan de kosten binnen en buiten de bundel met de totale minuten onderaan elk tabje… bellen naar buitenland, bellen in buitenland etc… buitenland is hier België trouwens dus in EU) 

dus in totaal opgeteld alle minuten op zo’n 220 uit. Daar 120 minuten vanaf kom ik op 100 minuten uit… tegenover de 136 die in t overzicht staan…

ik snap dit niet. En klopt t wat u collega zegt? Zo niet hoe kan het dan dat jullie 136 minuten buiten de bundel berekenen terwijl als ik alle totalen uit de specificatie optel ik op 100 minuten buiten de bundel kom? (Afgerond) 

groetjes,

Veerle 

icon

Beste antwoord door Hajar 26 april 2021, 13:54

Hi @virella1 

Je hebt momenteel een bundel van 120 minuten. Op je laatste factuur van 17 april zie je dat je 136 minuten hebt gebeld en dus heb je 16 minuten buiten je bundel gebeld, want 120 minuten is binnen de bundel en als je over de 120 minuten zit dan valt onder buiten de bundel bellen. Voor die 16 minuten worden extra kosten gerekend. Mocht je vaker buiten je bundel bellen dan kun je ook overwegen om je bundel te verhogen naar Unlimited bellen. Zo voorkom je extra kosten en hoef je niet druk te maken om extra kosten. Je kan dit zelf aanpassen via My T-Mobile

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @virella1 

Je hebt momenteel een bundel van 120 minuten. Op je laatste factuur van 17 april zie je dat je 136 minuten hebt gebeld en dus heb je 16 minuten buiten je bundel gebeld, want 120 minuten is binnen de bundel en als je over de 120 minuten zit dan valt onder buiten de bundel bellen. Voor die 16 minuten worden extra kosten gerekend. Mocht je vaker buiten je bundel bellen dan kun je ook overwegen om je bundel te verhogen naar Unlimited bellen. Zo voorkom je extra kosten en hoef je niet druk te maken om extra kosten. Je kan dit zelf aanpassen via My T-Mobile

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer