Beantwoord

factuur klopt niet

• 17 september 2019
  • 10 reacties
  • 1087 Bekeken

Hallo beste T-Mobile,
Volgens mij klopt mijn eerste factuur niet. De klantvoordeel 2,50 is niet verwerkt.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Ghafar Ramesh
icon

Beste antwoord door David 18 september 2019, 11:58

Hi @ghafarramesh,

Bedankt voor de gegevens via privébericht!

Het is inderdaad zo dat jouw Klantvoordeel en de factuur elkaar gekruist zijn, zoals ik al vermoedde. Op 13 september is Klantvoordeel op jouw adres geactiveerd en de factuur is op dezelfde datum opgemaakt. Op de factuur die hierop volgt zal een correctie plaatsvinden, voor wat betreft Klantvoordeel.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het me weten!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Done! :grin:

Reputatie 7
Badge +18
Beste @ghafarramesh

Heb je klantvoordeel al wel zelf geactiveerd in Mijn T-Mobile? Doe dit voor beide abonnementen...

Vriendelijke groet, Folkert
Hallo beste Folkert,
Ja had ik zelf geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ghafarramesh,

Goed dat je het laat weten!

Ik dacht net als Folkert inderdaad ook gelijk aan de activatie. Er is ook al een ander abonnement toegevoegd? Het zou ook nog kunnen dat de aanmelding te kort voor de eerste factuur was geactiveerd en deze twee elkaar daardoor gekruist zijn. Ik kan dat op dit moment niet controleren, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-mobile account. Als je nog niet zeker weet of dit misschien inderdaad de oorzaak is, stuur me dan even een privébericht (via mijn profiel) met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is!

Mijn factuur klopt niet ipv €19,99 moet ik € 65,49 betalen? 

Reputatie 6
Badge +5

@Pienmar 

Gaat dit over een mobiele abbonement? Heb je de specificatie van de factuur al eens nagekeken, misschien staat daar in wat er precies is gebeurd?

Klopt over mobiel abonnement met verlening is iets niet goed gegaan hebben meerdere abonnementen in rekening gebrach

[Screenshots verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +20
Hi @ghafarramesh,

Bedankt voor de gegevens via privébericht!

Het is inderdaad zo dat jouw Klantvoordeel en de factuur elkaar gekruist zijn, zoals ik al vermoedde. Op 13 september is Klantvoordeel op jouw adres geactiveerd en de factuur is op dezelfde datum opgemaakt. Op de factuur die hierop volgt zal een correctie plaatsvinden, voor wat betreft Klantvoordeel.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het me weten!
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pienmar,

Ik zie in ons systeem terug dat je gisteren mijn collega Alicia hebt gesproken en zij heeft dit gelijk voor je doorgezet, zodat dit verder opgepakt en opgelost kan worden!

De screenshots zijn sowieso handig voor ons, maar wil je misschien de eerste verwijderd hebben? De Snapchatfoto is wel erg geinig, maar wil je misschien toch graag verwijderd hebben.. :smile:

Als we nog iets anders voor je kunnen doen, horen we het natuurlijk ook graag!

Dank je wel je mag de screenshots weghalen 😊

Reageer