Sticky

[FAQ] T-Mobile Go Unlimited

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 13896 reacties
Go Unlimited NL & 10 GB EU biedt onbeperkt internetgebruik tegen de hoogste internetsnelheid via 4G in Nederland, unlimited bellen en sms'en in de EU plus elke maand 10GB in de EU! Go Unlimited NL & 10 GB EU is onderdeel van een compleet nieuw T-Mobile productenlijn and zal beschikbaar zijn voor consumenten en zakelijke gebruikers (tot 20 simkaarten) vanaf 16 januari 2017!

Kijk voor alle informatie op deze pagina!

Wat verandert er voor mij als vaste klant met Go unlimited?
Maak je geen zorgen! Heb je een Go abonnement afgesloten voor 1 mei 2017? Dan verandert er helemaal niets. Je blijft gebruik maken van de huidige voorwaarden van jouw prijsplan. Dat betekent Unlimited internet voor 60 dagen lang en daarna 10 GB per maand.

Waarom doen we dit?
Wij maken onbeperkt mobiel internet en bellen toegankelijk voor iedereen, doordat wij dit als enige provider voor een superscherpe prijs aanbieden. Dit doen wij omdat we van mening zijn dat iedereen zorgeloos moet kunnen internetten. Om ons Unlimited abonnement betaalbaar en toegankelijk te houden voor iedereen, krijg je voortaan 10 GB per maand in de EU.

Waarom komt T-Mobile met dit nieuwe abonnement?
Mobiel internet is een onlosmakelijk onderdeel van ons leven geworden. En hoewel de landelijke beschikbaarheid van snel internet ons nu de mogelijkheid biedt het overal en altijd te gebruiken, voelen mensen zich nog altijd beperkt. En dat is storend. Wij willen alles wat het gebruik van Mobiel Internet in de weg staat wegnemen. Dit deden we al eerder als eerste met bellen zoals thuis in Europa, recent met Datavrije Muziek en nu met GO Unlimited. Vandaag maakt T-Mobile een grote sprong voorwaarts. We nemen Nederland mee naar een nieuw mobiel tijdperk en maken korte metten met datalimieten en prijzen. Go Unlimited NL & 10 GB EU biedt de beste mobiele internetervaring in Nederland.

Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het T-Mobile GO abonnement?
Algemeen
- EU = EU landen + Noorwegen en IJsland. Zwitserland is geen onderdeel van de EU en daar kunnen de bundels dus niet gebruikt worden.
- USA = T-Mobile USA netwerk.

Basic:
- 120 min te gebruiken om te bellen in en naar EU landen

Next:

Up:
- Dit abonnement is ook inclusief Datavrije Muziek. Klanten kunnen muziekstreamen zonder dat het MB's kost als ze gebruik maken van de aangesloten muziek streamingdiensten. Datavrije muziek is alleen beschikbaar in Nederland en is exclusief eventuele abonnementsgelden van een muziekstreamingdienst.

Unlimited EU
- Bij Unlimited geldt een dagtegoed van 5GB in Nederland & EU. Na deze 5GB kunnen er gratis 1GB aanvullers geactiveerd worden. Als er geen aanvullers worden geactiveerd dan wordt de snelheid in Nederland verlaagd naar 384 kbps,
- In de EU kan je 10 GB per maand gebruikt worden.
- Bellen: maximaal 300 verschillende internationale nummers per maand.

Unlimited EU + USA
- Bij Unlimited geldt een dagtegoed van 5GB in Nederland. Na deze 5GB kunnen er gratis 1GB aanvuller geactiveerd worden. Als er geen aanvullers worden geactiveerd dan wordt de snelheid in Nederland verlaagt naar 384 kbps.
- In de EU & USA (in de USA uitsluitend op het T-Mobile US netwerk) kun je 10GB per maand gebruiken.
- Bellen: Unlimited bellen & sms‘en in EU + USA! In de USA kan alleen gebruik worden gemaakt van het T-Mobile USA netwerk. Daarnaast geldt maximaal 300 verschillende internationale telefoonnummers per maand.

Moet ik nog een aparte internetbundel nemen als ik naar het buitenland ga?
Nee, dat hoeft niet meer. Je gebruikt je data ook gewoon in de EU. Heb je Go Unlimited NL & 10 GB EU of Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA? Dan kun je iedere maand 10 GB in de EU gebruiken. Dat is dus lekker lang Ibiza. Of keer op keer wintersporten. Zijn je GB’s op? Neem dan (tijdelijk) een groter abonnement of koop een GB-aanvuller. Deze is geldig in Nederland én in de EU. Reis je naar een van de landen in zone 1, 2 of 3? Koop dan een Travel & Surf-pas.

Als mijn GB’s in het buitenland op zijn, krijg ik dan hogere kosten?
Nee hoor, maak je geen zorgen. Heb je al je GB’s verbruikt, dan stopt automatisch de internetverbinding en kun je zelf kiezen om een GB-aanvuller te kopen. Ook kun je ervoor kiezen om per MB te betalen.

Kan ik met mijn huidige abonnement overstappen naar dit nieuwe abonnement?
Nee, het is niet mogelijk om over te stappen naar T-Mobile Go. In de eerste weken van het nieuwe abonnement boden we deze optie nog, maar vanaf 1 april niet meer.

Kan ik van een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement overstappen naar een GO-abonnement met toestel?
Ja, als je een Stel Samen & Stel Bij Sim Only abonnement hebt afgesloten, dan kun je op elk moment overstappen naar een Go-abonnement met toestel. We noemen dat Toestelflexibiliteit.

Is het nieuwe T-Mobile GO abonnement ook beschikbaar voor zakelijke klanten?
Ja, voor de zakelijke markt is T-Mobile Go beschikbaar tot twintig simkaarten. Op deze pagina vind je meer informatie over T-Mobile GO zakelijk.

Kan ik vanaf 16 januari nog verlengen met een Stel Samen & Stel Bij abonnement of dit als nieuw abonnement afsluiten?
Vanaf 16 januari is het niet meer mogelijk om een Stel Samen & Stel Bij abonnement af te sluiten. Je kunt gebruik maken van ons nieuwe abonnement T-Mobile GO.

Hoe gaan jullie om met misbruik cq. wat wordt gezien als misbruik van Unlimited?
De huidige Oneindig Online klanten hebben ons veel geleerd over normaal verbruik maar ook over misbruik. Als een enkele klant disproportioneel veel data verbruikt en dit gedrag een negatieve invloed heeft op de netwerkervaring van andere klanten, dan zullen we hier actie op ondernemen. We weten niet hoe en op welke manier we zullen optreden, omdat dit tot nu toe nog niet nodig is geweest. Ons netwerk is niet voor niets uitgeroepen tot het beste netwerk en met de grootste capaciteit kan ons netwerk veel hebben.

Is de MB-Verdeler nog beschikbaar bij T-Mobile Go?
Nee, de MB-Verdeler is niet meer beschikbaar bij T-Mobile Go.

Waarom is de MB verdeler niet beschikbaar bij de Go abonnementen?
Bij de Go abonnementen komt onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB verdeler niet aan te bieden in combinatie met de Go abonnementen.

Waarom bieden jullie de MB-verdeler niet aan op de Go abonnementen die geen Onbeperkt Internet hebben?
We vinden het belangrijk dat je je Go abonnement maandelijks kunt bijstellen, ook van of naar Onbeperkt Internet. Daarom is het ook nodig een oplossing te bieden die voor iedereen beschikbaar is.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je die in dit topic stellen! :)

This topic has been closed for comments