Beantwoord

Fout in bestelling

• 25 april 2020
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Vandaag mijn abonnement verlengd met het toestel Galaxy 20+. Aan het einde stond er dat ik een mail zou krijgen. Deze kreeg ik niet en ik kon nog steeds verlengen binnen my t mobile. Ik heb de bestelling toen opnieuw gedaan. Ook heb ik via Ideal de eenmalige kosten direct betaald. Vervolgens kreeg ik daarna direct een mail dat mijn bestelling geannuleerd was?! Als ik nu opnieuw wil verlengen, staat er dat ik reeds mijn abbonoment al heb verlengd. Als ik bij bestelstatus mijn gegevens invoer staat er nog steeds geannuleerd. Daarnaasr heb ik geen bevestigingsmail ontvangen na de 2e bestelling. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Heel vervelend, want ik wil weten of de bestelling doorgekomen is. Ook na 2 uur nog geen mail van koerier gekregen. Deze zou binnen een uur verstuurd worden. 

Het geld is dus wel van de rekening af en ik kan zelf niet meer verlengen via my t mobile, terwijl de status geannuleerd is.

icon

Beste antwoord door Hajar 26 april 2020, 12:25

Hi @Tries91 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je eerste bestelling goed is gegaan. Als het goed is ontvang je ook snel een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. De tweede bestelling is geweigerd, omdat het inderdaad niet mogelijk is om 2 bestellingen te doen met hetzelfde nummer. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Tries91  Welkom, dat is vast even schrikken.

Dit komt omdat je nooit twee keer dezelfde bestelling kan doen onder hetzelfde nummer

dan wordt er automatisch een geweigerd. Kijk ook even in je spambox ofer mails zijn

Geen zorgen hoor zodra de moderators er zijn komt dit dik in order.

Nog even geduld dus.

Groetjes en fijn weekend

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tries91 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je eerste bestelling goed is gegaan. Als het goed is ontvang je ook snel een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken. De tweede bestelling is geweigerd, omdat het inderdaad niet mogelijk is om 2 bestellingen te doen met hetzelfde nummer. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer