Beantwoord

Foutje wijzig abonnement

• 20 juli 2020
  • 9 reacties
  • 419 Bekeken

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb net per ongeluk mijn abonnement gewijzigd naar 1 gb en onbeperkt bellen. Dit was echt niet de bedoeling.…
Gr J

icon

Beste antwoord door Hajar 20 juli 2020, 13:46

Hi @Jolbie 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer verhoogd naar 5GB + 120min bellen. Houdt er de volgende keer rekening mee dat je maar 1 keer per maand je bundels kan wijzigen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jolbie 

Geen zorgen! Ik heb je bundel weer verhoogd naar 5GB + 120min bellen. Houdt er de volgende keer rekening mee dat je maar 1 keer per maand je bundels kan wijzigen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bedankt Hajar,

Ik ben nu dan wel mn korting kwijtgeraakt? Betaalde nl 13,50 per maand voor 5gb en 120 min. 

Ik wilde nl graag bovenop mn bestaande abbo unlimited bellen. Dacht dat ik dat deed met de add on ( toevoegen) maar kreeg een nieuwe add on ipv bovenop mn huidige pakket. Dat vond ik erg onduidelijk. 

Hoop dat je dan wel de oorspronkelijke korting kan toevoegen. En heb je suggestie welke. ‘Add on’ dan handig zou zijn voor de volgende maand? Want ik kan ze nu niet meer bekijken in mijn situatie. 
en ik heb deze maand dus niet de broodnodige ‘unlimited bellen’ 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jolbie 

Kun je nogmaals aangeven van welke bundel je nu graag gebruik wilt maken? Ik heb het namelijk gewijzigd naar de bundel die je hiervoor had vandaar dat je 5GB en 120min bellen hebt. Ik hoor graag wat je voorkeur is dan kan ik dit eventueel aanpassen. 

Hoi Hajar,

De bundel die ik nu heb (die jij voor me hebt gewijzigd)is wel dezelfde als dat ik had alleen betaalde ik zelf minder omdat ik bij verlenging van mn abbo 11.50 korting had gekregen. Nu heb ik 33% korting gekregen dus dat is minder voordelig. 

Wat ik het liefste wil:

5 gb plus unlimited bellen

dat is dan 30 euro met 33% of de oorspronkelijk 11,50 korting (met behoud van klantvoordeel van -2,50 en 2 gb extra) Dan kom ik als maandbedrag op iets van 17.50 uit

sorry voor alle onduidelijkheid 🙃

gr Jolanda

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jolbie 

Bedankt voor je reactie! Wij bieden de 5GB + Unlimited bellen bundel aan met €9 korting dus dan kom je uit op een bedrag van €21. Er gaat nog €2,50 Klantvoordeel van af en dus heb je een totaal bedrag van €18,50. Ik kan geen extra korting nog toevoegen. Als je hiermee akkoord gaat dan kan ik de bundel voor je wijzigen. Ik hoor graag van je of je voorkeur hier naar uit gaat. :blush:

Ja graag! 
bedankt voor je hulp

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jolbie 

Graag gedaan! Ik heb bij deze je bundel gewijzigd naar 5GB + Unlimited bellen. Dit kun je nu ook terugzien op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer