Beantwoord

FUP verbruik

• 9 april 2019
  • 3 reacties
  • 1099 Bekeken

Reputatie 1
Ik hoor dat gebruikers van TELE2 per dag 10GB hebben om te gebruiken aan data bij onbeperkt. Hoe zit dit bij T-Mobile is de FUP verhoogd? TELE2 was ook 5GB per dag en hoe kan het zijn dat het nu opeens is verhoogd? Komt deze verhoging ook naar T-Mobile?

Ik heb ook Unlimited aantal GB dat binnenkort begint.
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 april 2019, 18:46

Beste @Batavus1980 Dit staat op de site van Tele2

Unlimited Data
Bij Unlimited Data werkt het net even iets anders. Je krijgt standaard 5GB per dag. Dit wordt elke dag om 12 uur ‘s nachts automatisch opnieuw beschikbaar gesteld. Wanneer je nog 500MB over hebt, krijg je een SMS van ons dat je bundel bijna op is. Via Tele2 en de MijnTele2 app vraag je de gratis extra bundel aan. Deze gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

je kan het zelf even lezen bij Tele2
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @Batavus1980 Dit staat op de site van Tele2

Unlimited Data
Bij Unlimited Data werkt het net even iets anders. Je krijgt standaard 5GB per dag. Dit wordt elke dag om 12 uur ‘s nachts automatisch opnieuw beschikbaar gesteld. Wanneer je nog 500MB over hebt, krijg je een SMS van ons dat je bundel bijna op is. Via Tele2 en de MijnTele2 app vraag je de gratis extra bundel aan. Deze gratis extra bundel kun je onbeperkt aanvragen. Als je dit niet doet als je al je data verbruikt hebt, wordt je data afgesloten en kun je het dus niet meer gebruiken.

je kan het zelf even lezen bij Tele2
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Batavus1980 ,

Ik heb even het Tele2 forum afgezocht maar zie overal informatie over dagbundels van 5 Gb die je onbeperkt met steeds 1 Gb kunt aanvullen. Voor de EU krijg je 9 Gb per maand bij Tele2.

Van wie heb je dat gehoord?

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Batavus1980 ,

Kijk nog even naar mijn reactie over hetzelfde onderwerp hier https://community.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/5gb-perdag-10gb-perdag-311044#post1492064

Reageer