Beantwoord

Galaxy S10

Hi,

Ik heb op dit moment een GO 17.2 abonnement die eind deze maand verloopt. (per 01-12-2018)

Echter wil ik heel graag de Galaxy S10 hebben, hier moet ik dus op wachten, wat raden jullie me al T-mobile aan als beste optie zonder extra kosten?
icon

Beste antwoord door Folkert 19 november 2018, 15:46

Hoi Yassir,

Gewoon je huidige abonnement door laten lopen tot de S10 uitkomt. Je abonnement verloopt namelijk niet maar loopt gewoon door na de 1 of 2 jaar periode. Het is vanaf dan ook per maand opzegbaar of te wijzigen in een nieuw abonnement met S10.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Yassir,

Gewoon je huidige abonnement door laten lopen tot de S10 uitkomt. Je abonnement verloopt namelijk niet maar loopt gewoon door na de 1 of 2 jaar periode. Het is vanaf dan ook per maand opzegbaar of te wijzigen in een nieuw abonnement met S10.

Groet, Folkert
Hi Folkert,

Bedankt voor je reactie!

Een andere optie zou zijn dat ik een sim-only afsluit en deze dan om zet.

Wat is het verschil tussen deze 2 opties? Deze optie is me aangeboden via de chat maar leek me te omslachtig.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Yassir,

Sinds kort is het zo dat de kortingen, die je eerst alleen voor 1 of 2 jaar kreeg, nu door blijven lopen na die periode. Er is dan niet zoveel verschil volgens mij met verlengen naar Sim Only. Je kunt even naar de prijsverschillen kijken.

Het klopt dat je met een Go Sim Only altijd kunt overstappen naar een abonnement met toestel hoewel dit volgens mij alleen geldt voor een toestel dat je bij T-Mobile koopt en niet bij b.v. Belsimpel. Ik verwacht wel dat de S10 bij T-Mobile in het programma komt.

Wellicht kan een moderator dit allemaal nog even bevestigen.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi,

Ik kom even om het hoekje kijken! :D

Wat betreft de kortingen heeft Folkert helemaal gelijk: deze zullen voorlopig blijven doorlopen, dus je kunt de tijd tot de nieuwe Samsung uitkomt zeker nog wel even overbruggen.

Mocht je toch kiezen voor een Sim Only voor de tussenliggende tijd, dan zou je daarna inderdaad kunnen overstappen naar een abonnement met toestel. Dit heet Toestel Flexibiliteit en dit is mogelijk via vrijwel alle verkoopkanalen van T-Mobile, dus ook externe dealers.

Tot nu toe hebben wij altijd de Galaxy lijn van Samsung verkocht, dus ik neem aan dat dit bij de nieuwe ook weer zal gebeuren. Hoe die precies zal gaan heten en alle info eromheen, dat weet ik natuurlijk ook nog niet! Blijft altijd spannend!

Hopelijk is alles door onze antwoorden helemaal duidelijk. Laat je het weten als je meer vragen hebt?
Reputatie 7
Badge +16
Als je de #Iphone te duur is, berg je dan maar voor de #Samsungprijs
Serie 10 prijzen tot €1599,-
Reputatie 3
Badge +1
Er gaat nog wel wat korting af als je hem via T-Mobile of Tele2 koopt.
Reputatie 2
En dat is oa een van de redenen dat ik deze keer een oneplus heb gekocht.
Hij is een stuk goedkoper, en moet zeggen, hij bevalt me uitstekend.
Reputatie 7
Badge +17
Ik hoor tot nu toe over de One Plus uitsluitend positieve berichten.
Reputatie 2
Ik zou zeggen probeer hem eens. Het zal je positief verrassen.

Battetij gaat een dag mee, en geen overbodige rotzooi op de tel ivm Samsung.
Ik heb 8 gig werkgeheugen en 128 gig opslag. Voor € 570 ofzo. Vergelijk de prijs eens met de nieuwe Samsung 😆

Reageer