Beantwoord

GB’s aanvullen werkt de laatste dagen slecht

Zo nu ook, voor de 3e ong vandaag wil ik mijn GB’s aanvullen en staat de meter echt op 0mb maar licht het aanvullen knopje niet op en kan ik niets doen. De vorige 2 keren lukte prima. Gisteren zelfde verhaal en in de afgelopen week nog een keer...

Heel graag een oplossing hiervoor.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 september 2018, 11:09

Hi Ferdi1,

Dankjewel voor de screenshot. De 0MB die je ziet staan is van je 5GB dagtegoed en die is op de screenshot inderdaad op. Je zou daarna direct een MB-aanvuller moeten kunnen activeren. Wanneer je een MB-aanvuller activeert kun je pas een 2e of 3e aanvuller activeren als de vorige 100% is verbruikt. Hier ontvang je ook een sms over. Heb je zo'n sms ontvangen? Ik zie dat je op 31/8 om 20:39 een aanvuller hebt geactiveerd dat is 1,5 uur voordat jij deze reactie hebt gedeeld. Was de aanvuller toen wel actief? De dagen erna heb je nog 4 aanvuller geactiveerd. Ervaarde je toen ook problemen?

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ferdi1,

Dat gaan we voor je uitpluizen!

Zou je kunnen aangeven of je dit via de My T-Mobile App of via de website doet? Ervaar je nog een verschil in resultaten wanneer je de andere manier test? Heb je dit probleem overal of op één locatie? Krijg je na een tijdje wel weer de optie of ook niet? Het kan namelijk zo zijn dat het verbruiken van de databundel niet direct wordt verwerkt, waardoor er een tijdje geen aanvulmogelijkheid is. Dit zou later dan weer wél mogelijk moeten zijn!

Voor ons beeld is het handig als je een screenshot van het scherm toe kunt voegen, zodat we zien op welk scherm het verkeerd gaat. Dan weten we gelijk waar we het moeten zoeken!
Nou, vanavond wederom. Op alle mogelijke manieren geprobeerd. Ene moment werkt t wel en dan weer niet. Hoogst vervelend!

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferdi1,

Dankjewel voor de screenshot. De 0MB die je ziet staan is van je 5GB dagtegoed en die is op de screenshot inderdaad op. Je zou daarna direct een MB-aanvuller moeten kunnen activeren. Wanneer je een MB-aanvuller activeert kun je pas een 2e of 3e aanvuller activeren als de vorige 100% is verbruikt. Hier ontvang je ook een sms over. Heb je zo'n sms ontvangen? Ik zie dat je op 31/8 om 20:39 een aanvuller hebt geactiveerd dat is 1,5 uur voordat jij deze reactie hebt gedeeld. Was de aanvuller toen wel actief? De dagen erna heb je nog 4 aanvuller geactiveerd. Ervaarde je toen ook problemen?

Ik hoor graag van je!

Reageer