Beantwoord

GB’s in abonnement tijdelijk (2 maanden) verhogen naar onbeperkt

• 2 mei 2020
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Ik ga in de zomer voor 2 maanden naar buitenland (binnen EU). Kan ik mijn huidige 1 GB verhogen binnen mijn abonnement naar onbeperkt internet en bij terugkeer de MB’s weer verlagen?

Ik heb gelezen dat er toch een maximum aan MB’s wordt gesteld, zelfs binnen de EU. 8/10/18 GB? 
En is de internetsnelheid voldoende voor films streamen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 mei 2020, 11:10

Hallo @evanderparre 

Dat kan zeker!

In de app onder abonnement, go add-ons en Via de website inloggen op MY T-mobile, abonnement & instellingen, bundel wijzigen, go add-ons drop down menu ^

Iedere maand kan je dit 1 keer verhogen of verlagen gratis.

Je hebt 18GB in de EU en de snelheid zal genoeg zijn afhankelijk van het netwerk. 😉

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @evanderparre 

Dat kan zeker!

In de app onder abonnement, go add-ons en Via de website inloggen op MY T-mobile, abonnement & instellingen, bundel wijzigen, go add-ons drop down menu ^

Iedere maand kan je dit 1 keer verhogen of verlagen gratis.

Je hebt 18GB in de EU en de snelheid zal genoeg zijn afhankelijk van het netwerk. 😉

Reputatie 7
Badge +18

@evanderparre 

Of de internet snelheid voor streamen voldoende is zal van de netwerkdekking ter plaatse afhangen. Bedenk dat de netwerken in sommige landen lang niet zo goed zijn als in Nederland. T-Mobile NL heeft daar geen invloed op. 

Mocht je nu een bundel met aan actietarief hebben b.v. via een GoGoGo deal, dan ben je die actie korting kwijt als je terug gaat naar je originele bundel.

Reputatie 5
Badge +5

Afhankelijk van het land waar je heengaat kan je ook lokaal een prepaid kaart kopen met een grote/unlimited databundel. Steeds meer toestellen ondersteunen dual sim en bij slechts één sim ben je nog steeds op je eigen Whatsapp nummer bereikbaar. Je kunt de simkaart ook dagelijks wisselen en alleen gebruiken om in de avond wat te streamen. 

Reputatie 7
Badge +19

4G in de EU hoort gewoon snel te zijn tenzij er op de locatie waar je bent een mindere dekking is.

Duidelijk. Dank voor jullie reactie!