Beantwoord

geen internet ondanks internetbundel

• 25 juli 2019
  • 2 reacties
  • 840 Bekeken

Mijn nieuwe bundel met Go knalt steeds de internetbundel eruit. Als jullie hem aanzetten is het na 15min ruk. Waardeloos dit! Iedereen weet er van maar er gebeurd niets. Hoe gaan we dit NU oplossen?

icon

Beste antwoord door David 26 juli 2019, 09:19

Hi @Mart1979,

Dit is inderdaad wel een heel raar probleem en dat moet zo snel mogelijk worden opgelost! Ik zie dat je gister ook al contact hebt met mijn collega's en dat zij hier een case voor hebben aangemaakt. Onze technische afdeling gaat hier spoedig mee aan de slag en zorgt voor de oplossing! Het kan zijn dat zij nog tussentijds contact met je opnemen, dan gebeurt dit via een afgeschermd nummer, dan weet je dat zij het zijn!

Als wij hier in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mart1979,

Dit is inderdaad wel een heel raar probleem en dat moet zo snel mogelijk worden opgelost! Ik zie dat je gister ook al contact hebt met mijn collega's en dat zij hier een case voor hebben aangemaakt. Onze technische afdeling gaat hier spoedig mee aan de slag en zorgt voor de oplossing! Het kan zijn dat zij nog tussentijds contact met je opnemen, dan gebeurt dit via een afgeschermd nummer, dan weet je dat zij het zijn!

Als wij hier in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!
Goedemorgen, zo te zien is het hersteld. Waarvoor dank. Nog even een slag om de arm omdat het gister en eergisteren ook maar tijdelijk was.
Daar mijn belbundel ook op 0 stond, heb ik kosten gemaakt. Die worden door jullie vergoed neem ik aan? En wat kan er ter compensatie aan gedaan worden? Ik ben er 3 dagen telefonisch mee beziggeweest en ben 3x teruggegaan naar de winkel hier terwijl ik meer te doen had. Martijn

Reageer