Beantwoord

Geen korting bij overstap naar T-Mobile GO Next

  • 16 januari 2017
  • 5 reacties
  • 1192 Bekeken

Waarom staat er op de website dat de nieuwe abonnement go next 24 euro is terwijl ik mijn abonnement wil veranderen in go next. Als ik dit dan wil doen staat er op de prijslijst dat go next 30 euro is en dat is wel een verschil. Hoe zit het nu want ik snap er vrij weinig nu van
icon

Beste antwoord door Thalina 17 januari 2017, 14:54

Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat jullie aan het kijken zijn naar ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! Jullie vraag over waarom je als bestaande klant alleen korting krijgt als je overstapt naar Unlimited en niet bij de andere bundels is ook een aantal keer voorbijgekomen in het algemene topic over T-Mobile GO. Daarom heb ik daar vanochtend ook antwoord op gegeven, hadden jullie die toevallig al gespot in het algemene topic? 🙂 Zie hieronder:

Ook stelden een aantal van jullie de vraag waarom je alleen korting krijgt als je als bestaande klant naar Unlimited overstapt en niet naar Basic/Next/Up/Unl.USA. Wanneer we een nieuw abonnement introduceren, geven we bestaande klanten de mogelijkheid om over te stappen. Bestaande kortingen vervallen en je krijgt geen korting op het nieuwe abonnement. Je mag zelf bepalen of de waarde van het abonnement opweegt tegen de kosten van de volledige prijs. Met Unlimited breken we de telecommarkt open en doen we radicaal iets nieuws: Unlimited internet, ook in de EU! Normaal kost dit € 50,- pm, maar om voor zoveel mogelijk klanten Unlimited EU bereikbaar te maken maken we hier € 35,- van. Ook voor bestaande klanten! Maar dit geldt alleen voor Unlimited EU. De abonnementen Basic, Next en Up verschillen niet veel met wat je nu al kan (verschillende databundels, onbeperkt bellen in NL). Daarom bieden we bij deze abonnementen geen korting bij overstappen.


Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kunnen jullie aanvullende of andere vragen over T-Mobile GO in het algemene topic stellen. Daar staan we voor jullie klaar!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Helaas zag ik dat ook , bestaande abonnees die willen overstappen betalen meer.
Ik heb hetzelfde. Wat ook vreemd is is dat Up en Unlimited evenveel kosten.

We kunnen beter op T mobile wachten op hun reactie wat meer zal ophelderen bij ons want als dat echt zo is wat jan kelder zegt dan is dat heel jammer en dan hebben ze ook gelijk een ontevreden klant erbij
Via de chat kreeg ik dit te horen:

"Ik begrijp je punt wel. Alleen T-Mobile geeft klanten tijdens het lopende abonnement de mogelijkheid om gebruik te maken van de nieuwe abonnementen. Doen wij dit niet dan kunnen bestaande klanten hier geen gebruik van maken zolang hun huidige abonnement nog loopt. Dit vinden wij niet fijn en correct tegenover onze klanten, maar door deze gunst vervalt dan de korting, behalve voor het Unlimited abonnement."

Oftewel, bestaande klanten betalen meer dan nieuwe klanten, en verliezen daarnaast ook hun kortingen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Leuk om te lezen dat jullie aan het kijken zijn naar ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! Jullie vraag over waarom je als bestaande klant alleen korting krijgt als je overstapt naar Unlimited en niet bij de andere bundels is ook een aantal keer voorbijgekomen in het algemene topic over T-Mobile GO. Daarom heb ik daar vanochtend ook antwoord op gegeven, hadden jullie die toevallig al gespot in het algemene topic? 🙂 Zie hieronder:

Ook stelden een aantal van jullie de vraag waarom je alleen korting krijgt als je als bestaande klant naar Unlimited overstapt en niet naar Basic/Next/Up/Unl.USA. Wanneer we een nieuw abonnement introduceren, geven we bestaande klanten de mogelijkheid om over te stappen. Bestaande kortingen vervallen en je krijgt geen korting op het nieuwe abonnement. Je mag zelf bepalen of de waarde van het abonnement opweegt tegen de kosten van de volledige prijs. Met Unlimited breken we de telecommarkt open en doen we radicaal iets nieuws: Unlimited internet, ook in de EU! Normaal kost dit € 50,- pm, maar om voor zoveel mogelijk klanten Unlimited EU bereikbaar te maken maken we hier € 35,- van. Ook voor bestaande klanten! Maar dit geldt alleen voor Unlimited EU. De abonnementen Basic, Next en Up verschillen niet veel met wat je nu al kan (verschillende databundels, onbeperkt bellen in NL). Daarom bieden we bij deze abonnementen geen korting bij overstappen.


Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Uiteraard kunnen jullie aanvullende of andere vragen over T-Mobile GO in het algemene topic stellen. Daar staan we voor jullie klaar!