Beantwoord

Geldt T-Mobile GO Unlimited EU ook in Engeland?

Goedenavond,

Geld het tmobile unlimited nl + eu ook in Engeland?

Met vriendelijke groet,
Kimberley
icon

Beste antwoord door Amy 23 januari 2017, 12:02

Hi allemaal,

Slim dat jullie hier al mee bezig zijn! Er is momenteel al een lopend topic over roaming vanaf 2017 waarin ook dit onderwerp besproken is. Om die reden heb ik dit topic dan ook gesloten, zo houden we het forum overzichtelijk. Zodra er meer bekend is over dit onderwerp laten we het weten in het lopende topic. Uiteraard kun je daar ook je reacties achterlaten. 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Het Verenigd Koninkrijk is in de EU, dus ja. T-Mobile Unlimited EU geldt ook in de VK 🙂

Groet,
Hi, nu ik dit lees, komt de volgende vraag bij mij op: als de Brexit straks een feit is, gaat de UK dan uit deze bundel?
Groeten Peter.
Reputatie 3
Badge +5
Dat is op dit moment niet bekend. Maar ik verwacht heel eerlijk gezegd dat dit wel geldig zal blijven. Noorwegen en IJsland vallen tenslotte ook onder deze bundel en zijn nooit een EU land geweest. Bovendien is T-Mobile lang actief geweest in de UK, tegenwoordig onder de naam EE. Dus er zijn vast wel prijsafspraken te maken om dit mogelijk te houden.
Oké, dan gaan we daar maar vanuit!
Op zich klinkt het inderdaad logisch.
Bedankt voor de reactie.
Gr. Peter.
Reputatie 6
Badge +13
Zo vanzelfsprekend is het niet kijk maar naar Zwitserland die viel altijd binnen de EU maar met de nieuwe abonnementen niet meer.
Zou er dus zeker niet als vanzelfsprekend vanuit gaan en dus afwachten wat de tijd gaat brengen hierin.
Is ook weer wat van te zeggen.
Tegen die tijd zullen we er best meer over horen.
Dank voor de toevoeging.
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Slim dat jullie hier al mee bezig zijn! Er is momenteel al een lopend topic over roaming vanaf 2017 waarin ook dit onderwerp besproken is. Om die reden heb ik dit topic dan ook gesloten, zo houden we het forum overzichtelijk. Zodra er meer bekend is over dit onderwerp laten we het weten in het lopende topic. Uiteraard kun je daar ook je reacties achterlaten. 🙂