Beantwoord

Genoeg MB's maar geen dataverbinding

• 28 juni 2017
  • 9 reacties
  • 1186 Bekeken

Geen internet meer en toch nogn tegoed van 763 Mn hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Corvara2018 6 juli 2017, 21:06

Inmiddels na 10 dagen internet in Italië

Netwerk ITA 3 geinstaleerd

Bedankt iedereen voor alle info
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Om wat voor abo gaat het?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Corvara2018,

Kun je precies aangeven wat je bedoelt met geen internet? Je hebt een Go Up abonnement en je hebt inderdaad nog genoeg MB's over dus dat zou niet moeten. Van welk toestel maak jij gebruik? Staat je mobiele data wel aan? Heb je helemaal geen dataverbinding of een slechte verbinding?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Geen internetverbinding in Italië Mn mobiele data staat aan en ik heb een I phone 7 ook sms berichten worden niet of nauwelijks afgeleverd
Off-topic: Ben je in het dorpje Corvara op 1500 meter hoogte?
In andere topics zie ik dat het UIT zetten van EUroaming helpt. Dus roaming aan maar EUroaming uit. En ook Safari gebruiken.
Ik zat idd in Corvara maar inmiddels aan het Gardameer
Ook daar geen internet
Reputatie 7
Badge +20
Hey Corvara2018,

Aangezien je af en toe wel kunt SMS'en lijkt er in ieder geval wel een verbinding te zijn. Dat zou betekenen dat het niet aan de instellingen ligt. Zou je eens een andere provider kunnen selecteren? Het zou kunnen dat de provider waar je bij bent aangemeld geen sterk signaal kan leveren. In Italië kun je kiezen uit TIM, Wind, Vodafone en H3G. Kijk even welke beschikbaar is en probeer het dan nog eens!

Houd ons op de hoogte van jouw bevindingen!
Inmiddels na 10 dagen internet in Italië
Netwerk ITA 3 geinstaleerd
Bedankt iedereen voor alle info
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Corvara2018,

Fijn om te lezen dat je weer kunt internetten! Nog een hele fijne tijd toegewenst in Italië! Geniet van het mooie weer 🆒

Reageer