Beantwoord

Go 17.1 niet zichtbaar


Ik heb een Go 17.1 abonnement ging het overzetten en toen werdt het plotseling een Go 17.2 met gevolg geen onbeperkt internet meer in het buitenland, heb mij inmiddels suf gebeld met T mobile maar geen oplossing voor hun heb ik gewoon 17.1 terwijl er duidelijk bij mij staat 17.2 jammer dat ik geen plaatje mee kan sturen. Ik baal enorm en heb nu een vodaphone abonnement afgesloten in het buitenland terwijl ik wel de volle mep moet betalen voor maar 10 gig. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 21 februari 2018, 15:49

Hoi Nicola1,

Het overzetten naar Go Unlimited 17.1 was al gelukt, maar het ging nu alleen toch nog om het zien van 17.2 elders in My T-Mobile? Dit is niet aan te passen, omdat dit een technisch geval is, waarbij de oudere variant niet meer getoond kan worden. Je hebt echter wel de variant Go Unlimited 17.1, dus dat is al helemaal voor je geregeld. Het is mij nu niet meer helemaal duidelijk: Wil je Go Up (10 GB NL/EU, onbeperkt bellen en Datavrije Muziek) óf wil je Go Unlimited 17.1, waar de 60 dagen onbeperkt internetten in de EU bij zit?

Als je géén 60 dagen onbeperkt wilt, maar Go Up, dan kun je naar My T-Mobile gaan en onder het kopje 'Bundels aanpassen' kun je dan kiezen voor 'Up - 10 GB + Onbeperkt bellen 17.2'. Je ziet hier ook jouw huidige abonnement 'Unlimited NL + EU 17.1' staan. Als je kiest om naar Go Up te gaan, dan kies je er in dit geval zelf voor om over te stappen op Go 17.2. Dat is dus een keuze die je zelf moet overwegen, om na te gaan wat het beste bij jouw wensen past.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk van je!

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Nicola1,

Er is inderdaad al flink wat contact geweest, maar jammer om te lezen dat het nog niet is opgelost. Hopelijk kunnen we daar hier op onze Community bij helpen! 🙂

Ik zie terug dat voor jou is geregeld dat het oude prijsplan behouden blijft en je hebt dus inderdaad Go 17.1 in onze systemen. Ditzelfde zie ik ook terug op jouw My T-Mobile. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig waar jij op het moment nog 17.2 ziet staan? We hebben de optie om een screenshot mee te sturen met jouw reactie. Als je op de mobiele versie van het forum zit, moet je eerst links bovenaan even op 'Menu' tikken, dan op 'Bekijk desktopversie'. Daarna kun je afbeeldingen invoegen bij je berichten in topics. In dit topic vind je nog een uitleg. Dan moet het helemaal gaan lukken!

Ik zie jouw reactie graag spoedig tegemoet, Nicola!
Beste David, helaas heb ik geen desktop bij mij en op mijn telefoon gaat het niet lukken jammer. Toch zit ik ermee ik heb met veel collega van u te maken gehad, de eerste vertelde mij dat ik eenmalig recht had van 60 dagen onbeperkt per CONTRACT jaar, toen heb ik gezegd zet mijn abonnement dan maar terug want ik ga voor 10 gig niet de prijs voor onbeperkt betalen, dit heeft hij gedaan. Het zat mij niet lekker dus belde ik naar een paar dagen opnieuw en toen kreeg ik een collega Super aardig die mij vertelde dat het per kalenderjaar is en niet per contractjaar, hij heeft de boel weer terug laten zetten naar 17,1 helaas us dat nooit gelukt omdat ik maar 19 gig kreeg en bij mij staat de app ook op 17.2 en waar 17.1 staat 0,00 euro dus daar over had ik weer gebeld toen kreeg jk een mijnheer aan de telefooon die uiteindelijk de haak er op legde, u snapt dat ik er toen helemaal klaar mee was, nu betaal ik de volle mep terwijl ik geen gebruik van mijn 60 dagen onbeperkt kan maken, ja met 10 gig dat wil ik niet. Jammer van mijn overzicht ik hoop dat ik iets meer duidelijkheid heb gegeven.
Vr gr Nicola
Reputatie 2
Badge +11
Hey Nicola,

Bedankt voor de aanvullende informatie over de situatie! We willen je natuurlijk zo goed mogelijk helpen en ik heb daarom meteen voor je in ons systeem gekeken. Daar zie ik inderdaad 17.1 staan.. Mag ik vragen wat de reden is waarom je via jouw mobiel geen screenshot kunt toevoegen? David geeft namelijk een goede uitleg waarmee je dit kunt doen! 😉

Mocht het echt niet lukken dan wil ik je vragen of je binnenkort in de gelegenheid bent om via desktop een screenshot van jouw app te sturen. Ik heb een foto bijgevoegd waarop staat aangegeven hoe je snel en makkelijk een afbeelding kunt toevoegen. Hiermee kunnen we kijken hoe we dit goed kunnen oplossen!


Verder is het zo dat je de 60 dagen per contractjaar krijgt. Omdat jouw abonnement op 13 maart 2017 is begonnen, is op 12 maart 2018 de reset van de 60 dagen zodat je weer nieuwe dagen krijgt! 😃

ik hoor het graag van je, Nicola!
Hi Bas of David, dank voor jullie antwoord ik begrijp nu dat ik pas vanaf 12 mrt weer 60 dagen onbeperkt kan nemen, dit is mij nog nooit verteld, hetgeen wat ik te horen had gekregen is dat ik vanaf 1 januari het nieuwe jaar weer recht had op die 60 dagen, je snapt wel dat als ik dit had geweten dat ik geen onberkt af ga sluiten er zijn veel voordeliger bundels dus baal ik enorm, ik wil mijn abonnement moet zo snel mogelijk wijzigen want nu betaal ik teveel. Ik hoop dat je mij snapt nu voor mij is het nu helemaal duidelijk daar voor mijn dank maar jammer dat niemand mij dit goed heeft verteld.
Vr gr Nicola
Reputatie 2
Badge +11
Geen dank, daarvoor zitten we hier natuurlijk! 😃 Omdat je maandelijks maar één wijziging in je bundel kunt doorvoeren, kun je dit volgende maand eenvoudig zelf doen via My T-Mobile. Mocht je nou willen dat wij dit voor je doorzetten, dan zou ik graag willen weten naar welke bundel je wilt gaan en dan zorgen wij ervoor dat het geregeld wordt!

Laat je het me weten, Nicola?
Beste Bas, ik neem aan dat de 10 gig + onbeperkt muziek nog bestaat? Dat zou mijn voorkeur zijn kan alleen niet zien wat dat abonnement kost en hoe zit het met bellen nu heb ik onbeperkt??
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Nicola,

Die bestaan inderdaad nog! Als je er voor kiest om de overstap te maken naar T-Mobile Go 10GB + Onbeperkt bellen dan betaal je €28,30. Hier zijn de kortingen al mee verrekend, dus dit is wat je daadwerkelijk betaalt op je factuur. Laat ons weten of je hier gebruik van wil maken, dan maken wij het voor je in orde. 😉
Volgens mij niet correct ik heb een GO 17.1 abonnement en dat zijn andere prijzen dan Go 17.2 en Ik heb ook nog de family korting?? ik hoor graag hoe dat zit.
Hiervoor had ik 1 gb abo en betaalde daar 13,99 euro voor onbeperkt betaalde ik 30 euro en dan heb je nog 3 gb en 5 gb wat zijn daar de prijzen dan van?
Reputatie 2
Badge +11
Hey Nicola,

Ik heb het voor je doorgezet naar onze technische jongens! Die gaan er voor zorgen dat je omgezet wordt naar het GO 17.1 abonnement met 10G + onbeperkt bellen. De prijs die Issam opnoemt is zonder de T-Mobile Samen korting, die gaat dan uiteraard nog van het bedrag af! Als ik hier een terugkoppeling van krijg, zal ik dat uiteraard aan je laten weten!

Geniet van je dag, Nicola! 😃
Dank je wel Bas ik hoop dat het nu goed gaat, ik hoor graag van jou
Vrgr Nicola
Beste Bas of issam het is blijkbaar niet gelukt om mij over te zetten naar 17.1 go abonnement met 10 hb +onbeperkt en onbeperkt spotify of een andere muziek dienst. Graag jullie reactie
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Nicola1,

Het overzetten naar Go Unlimited 17.1 was al gelukt, maar het ging nu alleen toch nog om het zien van 17.2 elders in My T-Mobile? Dit is niet aan te passen, omdat dit een technisch geval is, waarbij de oudere variant niet meer getoond kan worden. Je hebt echter wel de variant Go Unlimited 17.1, dus dat is al helemaal voor je geregeld. Het is mij nu niet meer helemaal duidelijk: Wil je Go Up (10 GB NL/EU, onbeperkt bellen en Datavrije Muziek) óf wil je Go Unlimited 17.1, waar de 60 dagen onbeperkt internetten in de EU bij zit?

Als je géén 60 dagen onbeperkt wilt, maar Go Up, dan kun je naar My T-Mobile gaan en onder het kopje 'Bundels aanpassen' kun je dan kiezen voor 'Up - 10 GB + Onbeperkt bellen 17.2'. Je ziet hier ook jouw huidige abonnement 'Unlimited NL + EU 17.1' staan. Als je kiest om naar Go Up te gaan, dan kies je er in dit geval zelf voor om over te stappen op Go 17.2. Dat is dus een keuze die je zelf moet overwegen, om na te gaan wat het beste bij jouw wensen past.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk van je!
Beste David wat ik begrijp is dat als ik 10gb +onbeperkt bellen 17.1 met onbeperkt muziek dat 6 euro goedkoper is moet ik overstappen naar 17.2 dit vind ik erg vreemd de strijd die ik met jullie heb gehad over 17.1 en 17.2 ben ik klaar mee ik snap alleen niet als je een abonnement afsluit dat je orovideralles zomaar kan wijzigen. Ik wil niet naar 17.2 hoe graag t mobile dat wil fus zit ik nu aan het aller duurste abonnement vast?? Ik vind jammer dat jullie zo omgaan met trouwe klanten ( mijn hele gezin heeft t mobile) snappen doe ik het niet meer
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Nicola1,

Je betaalt dan niet het volle pond, want ook bij Go Up 17.2 wordt een korting toegevoegd. Aangezien je in eerste instantie over was gestapt op het andere prijsplan, is dit het maximale wat we kunnen bieden als oplossing en dit is ook al echt een uitzondering. Zoals gezegd, je kunt hierin zelf de keus maken voor welk abonnement je wilt gaan.
Hoi David, wat bedoel jij met "een ander prijsplan"?? Ik heb een contact met jullie afgesloten 17.1 en dat duurt tot maart 2019, ik ga zeker niet over op 17.2 aangezien ik nog recht heb op 60 dagen onbeperkt en ga die zeker in oktober gebruiken. Ik ben erg benieuwd naar wat dat andere prijsplan is, toen ik mijn contract afsloot is mij gegarandeerd dat ik maandelijks kon overstappen aangezien jullie na 4 mnd de 17.1 vervangen hebben voor 17.2 geldt dat niet voor mij.
Ik hoop dat ik duidelijk ben.
Met vriendelijke groet Nicola
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Nicola,

Met het andere prijsplan bedoelt David het 17.2 prijpslan waarbij de 60 dagen kwamen te vervallen.

Ik ben nogmaals gaan kijken naar wat er is gebeurd en in het systeem zie ik dat onze collega's van de technische afdeling dit in behandeling hebben gehad. Zij geven aan dat het niet mogelijk is om over te stappen naar een 17.1 bundel bij het T-Mobile Go prijsplan. Zoals David al aangaf:

Als je géén 60 dagen onbeperkt wilt, maar Go Up, dan kun je naar My T-Mobile gaan en onder het kopje 'Bundels aanpassen' kun je dan kiezen voor 'Up - 10 GB + Onbeperkt bellen 17.2'. Je ziet hier ook jouw huidige abonnement 'Unlimited NL + EU 17.1' staan. Als je kiest om naar Go Up te gaan, dan kies je er in dit geval zelf voor om over te stappen op Go 17.2. Dat is dus een keuze die je zelf moet overwegen, om na te gaan wat het beste bij jouw wensen past.

Sorry dat ik je geen andere optie kan bieden, dit is wat er in deze situatie mogelijk is Nicola.
Beste David, ik heb nooit toegestemd in een 17.2 abonnement, dit was al een hele strijdt vorige maand er werd met hoog en laag beweert dat ik 17.1 had terwijl ik op mijn app 17.2 had staan.
Wat ik begrijp is dat jullie nu een contract breuk maken mijn recht op diverse abonnementen 17.1 heb ik tot maart 2019.
Als ik thuis ben ga ik hier zeker achteraan aangezien dit voor mij niet klopt.
Ik begrijp dat ik nu vast zit aan onbeperkt en niet terug kan gaan naar bv 3 gb 17.1?!
Vrgr nicola
Reputatie 6
Badge +17
Hi Nicola,

Ik begrijp dat je in de war bent. Ik leg je situatie graag uit. Op dit moment maak je gebruik van Go Unlimited 17.1 dit is ook duidelijk te zien op My T-Mobile bij Mijn abonnement. Met de Unlimited 17.1 bundel heb je inderdaad recht op 60 dagen in de EU. Met je huidige abonnement kan je inderdaad niet terug naar een 3GB bundel van Go 17.1. Nu geef je meerdere keren aan dat je liever voor GO Up 10GB gaat en daarbij komen de 60 dagen te vervallen en stap je over naar 17.2. Dat is dus wat mijn collega David bedoelt met dit is een keuze die je zelf kan maken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt laat het mij weten.
Hoi,
Ik heb nu nog steeds recht op 60 dagen onbeperkt internet in de EU ik neem aan dat dat op 12 maart 2018 ingaat,
Nieuw kalenderjaar!
Vr gr nicola
Reputatie 6
Badge +17
Hi Nicola,

Met je huidige prijsplan heb je inderdaad recht op 60 dagen onbeperkt internet in de EU. Je nieuwe kalenderjaar gaat inderdaad op 12 maart in. Veel plezier ervan! 😉

Reageer