Beantwoord

Go 17.2 toestelflex?

• 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 786 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik heb een Go 17.2 abo lopen (loopt nog een jaar door) waar ik destijds een telefoon bij heb genomen, deze heb ik maanden terug al volledig afbetaald.
Kan ik nu gebruik maken van toestelflexibiliteit of kan dat pas 4 maanden voor hij afloopt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 maart 2019, 09:23

Hoi Dennis,

Jazeker, dat kan! Met Early Renewal of Toestel Flexibiliteit hoef je niet te wachten tot vanaf 4 maanden voor het abonnement afloopt hoor! Dan zou het namelijk een normale verlenging zijn. Als jouw huidige abonnement meer dan 3 maanden loopt, en jouw huidige abonnement is niet begonnen met een Early Renewal, dan kun je hier gewoon gebruik van maken.

Natuurlijk heb ik meteen even gecheckt voor je of jij daarvoor in aanmerking komt en dat is inderdaad zo. Wil je hier meer over weten, check dan ook even de Veelgestelde vragen op deze pagina.

Uiteraard staan wij ook voor je klaar als je er meer vragen voer hebt! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dennis,

Jazeker, dat kan! Met Early Renewal of Toestel Flexibiliteit hoef je niet te wachten tot vanaf 4 maanden voor het abonnement afloopt hoor! Dan zou het namelijk een normale verlenging zijn. Als jouw huidige abonnement meer dan 3 maanden loopt, en jouw huidige abonnement is niet begonnen met een Early Renewal, dan kun je hier gewoon gebruik van maken.

Natuurlijk heb ik meteen even gecheckt voor je of jij daarvoor in aanmerking komt en dat is inderdaad zo. Wil je hier meer over weten, check dan ook even de Veelgestelde vragen op deze pagina.

Uiteraard staan wij ook voor je klaar als je er meer vragen voer hebt! 😃

Reageer