Beantwoord

Go abonnement

  • 5 april 2017
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Helaas heb ik pas vandaag in de winkel te horen gekregen dat je kon overstappen op een Go abonnement. Dit kon dus maar tot en met eind maart en ik vind het heel jammer dat ik nu pas van de actie hoor en t-mobile mij helaas niet meer over kunnen zetten. Ik had graag meer informatie gehad hierover want ik baal hier nu echt heel erg van.
icon

Beste antwoord door David 5 april 2017, 15:51

Hey Pipboo,

Erg jammer om te lezen dat je net te laat achter de overstap naar Go Unlimited bent gekomen! :S

We hebben deze mogelijkheid 10 weken geboden, vanaf de lancering van dit nieuwe prijsplan. We hebben voor dit abonnement ook via internet, My T-Mobile, radio en televisie reclame gemaakt. Deze actie is zelfs langer gerekt dan eigenlijk het plan was, maar we moesten dus ergens een streep zetten onder deze actie, aangezien dit een uitzondering was. Ik vind het erg jammer dat we je dit abonnement op dit moment niet meer kunnen bieden. Hopelijk kun je met Stel Samen & Stel Bij echter ook goed uit de voeten? :)

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pipboo,

Erg jammer om te lezen dat je net te laat achter de overstap naar Go Unlimited bent gekomen! :S

We hebben deze mogelijkheid 10 weken geboden, vanaf de lancering van dit nieuwe prijsplan. We hebben voor dit abonnement ook via internet, My T-Mobile, radio en televisie reclame gemaakt. Deze actie is zelfs langer gerekt dan eigenlijk het plan was, maar we moesten dus ergens een streep zetten onder deze actie, aangezien dit een uitzondering was. Ik vind het erg jammer dat we je dit abonnement op dit moment niet meer kunnen bieden. Hopelijk kun je met Stel Samen & Stel Bij echter ook goed uit de voeten? :)

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer