Beantwoord

Go abonnement annuleren

• 31 januari 2017
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

Van het weekend heb ik per ongeluk mijn abonnement aangepast via internet. Ik dacht dat ik nog een scherm zou krijgen met een overzicht met de totale maandelijkse kosten. Maar dat was niet het geval.

Nu heb ik dus een abonnement van €58,00 per maand. Voorheen €47,00. Na de fout heb ik gelijk een mail gestuurd om de bestelling te annuleren.

Hoe kan ik dit terugdraaien / oplossen
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2017, 13:10

Hoi William,

Bovenstaande reactie is goed, maar gaat in dit geval niet op, omdat het niet om een bestelling gaat. In jouw geval gaat het om een overstap van Stel Samen & Stel Bij naar T-Mobile Go.

In ons systeem zie ik dat je op 29 januari bent overgestapt naar Go Basic, klopt dat? Daarna heb je de bundel ook nog gewijzigd naar Unlimited zo te zien. Dit houdt dus in dat je ook de bundel hebt opgehoogd, nadat je bent overgestapt. Het is mij dus niet geheel duidelijk waarom het je niet duidelijk was wat de kosten zouden worden in dit verhaal. Je had ook op 28 januari al een bevestiging gekregen van de overstap, maar ik zie niet terug dat je vervolgens direct contact met ons op hebt genomen om aan te kaarten dat het per ongeluk was gegaan. Eventueel kunnen we je terugzetten naar Go Basic, dan komen je kosten ook overeen met de kosten die je hiervoor had? Houd er wel rekening mee dat de kosten van Unlimited op dit moment heel erg laag liggen en er scherpe korting wordt gegeven als promotie!

We zien jouw reactie graag tegemoet en horen dan of we je nog verder ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Williamjkuijpers,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Heb je een particuliere bestelling geplaatst via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice, dan kun je deze in sommige gevallen annuleren. Heb je op onze website besteld en gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice.

Bestellingen afgesloten in de T-Mobile Shop en zakelijke bestellingen kun je NIET annuleren. Toch zou ik even contact opnemen met de klantenservice: het snelst om even contact op te nemen via Bel: 06 - 2400 1200 (particulier klant)

Als je hier wacht op antwoord kan het soms wel eens wat langer duren. En in jou geval wil je dat niet dus zou ik zelf even bellen. Onderstaande informatie is nog even van belang, lees deze als je toch bij de klantenservice aan de telefoon zit en zit te wachten op een persoon:

Je hebt de bestelling ontvangen
Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je toestel of simkaart kun je de bestelling annuleren. Neem hiervoor contact op met T-Mobile Klantenservice of kijk op deze pagina.

Je hebt nog geen e-mail ontvangen van AMP
Als onze koerier AMP Groep nog geen e-mail heeft gestuurd, is je bestelling nog in behandeling. De bestelling is niet automatisch te annuleren, neem daarom contact op met T-Mobile Klantenservice.

Je hebt een e-mail ontvangen van AMP
Als je al een bezorgafspraak hebt gemaakt, dan kun je deze op de dag voorafgaand aan de bezorging nog annuleren. Annuleren kan tot 22.30 uur op twee manieren:
• via de link die je eerder per e-mail hebt ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com.
• inloggen op www.mijnafspraak.nl, waar je met de inloggegevens uit de ontvangen e-mail je bestelling kunt wijzigen.

Succes!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi William,

Bovenstaande reactie is goed, maar gaat in dit geval niet op, omdat het niet om een bestelling gaat. In jouw geval gaat het om een overstap van Stel Samen & Stel Bij naar T-Mobile Go.

In ons systeem zie ik dat je op 29 januari bent overgestapt naar Go Basic, klopt dat? Daarna heb je de bundel ook nog gewijzigd naar Unlimited zo te zien. Dit houdt dus in dat je ook de bundel hebt opgehoogd, nadat je bent overgestapt. Het is mij dus niet geheel duidelijk waarom het je niet duidelijk was wat de kosten zouden worden in dit verhaal. Je had ook op 28 januari al een bevestiging gekregen van de overstap, maar ik zie niet terug dat je vervolgens direct contact met ons op hebt genomen om aan te kaarten dat het per ongeluk was gegaan. Eventueel kunnen we je terugzetten naar Go Basic, dan komen je kosten ook overeen met de kosten die je hiervoor had? Houd er wel rekening mee dat de kosten van Unlimited op dit moment heel erg laag liggen en er scherpe korting wordt gegeven als promotie!

We zien jouw reactie graag tegemoet en horen dan of we je nog verder ergens bij kunnen helpen!
Na de overstap van 28-01 heb ik gelijk via de site contact via de mail gezocht met jullie. Mail is waarschijnlijk nog niet verwerkt.

Zou u het terug willen zetten naar GO basis zodat de maandlasten weer €47,00 worden ipv €58,00

Het is inderdaad een scherp tarief maar ik heb het niet nodig.
Reputatie 7
Badge +20
Hi William,

Dankjewel voor je reactie. Jouw abonnement is weer teruggezet naar Go Basic. Je volgende factuur kan er anders uitzien vanwege deze wijzigingen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 🙂

Reageer