Beantwoord

Go abonnement i.c.m MB verdeler

• 24 maart 2018
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 2
Ik schaf binnenkort een nieuwe laptop aan met 4G functionaliteit en wou weten of het mogelijk was hiervoor een simkaart te bestellen.

4G word puur als backup gebruikt met maximaal 1GB per maand, en ik heb voor mijn telefoon een 10GB bundel..

Wat zijn de mogelijkheden?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 maart 2018, 09:29

Hi BassWave,

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Weet je al voor welke je wilt gaan?

Wij bieden geen MB-verdelers i.c.m. een Go abonnement, maar je kan straks wel je hotspot gebruiken om te kunnen internetten op je laptop. Ik gebruik zelf ook altijd mijn hotspot en dat werkt erg goed! Je kunt ook nog een duo-simkaart overwegen en kijken of dat een optie voor je is. Je kunt dan wel maar 1 apparaat tegelijk gebruiken. Lees er meer over op deze pagina.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BassWave,

Wij bieden geen MB-verdelers i.c.m. een Go abonnement, maar je kan straks wel je hotspot gebruiken om te kunnen internetten op je laptop. Ik gebruik zelf ook altijd mijn hotspot en dat werkt erg goed! Je kunt ook nog een duo-simkaart overwegen en kijken of dat een optie voor je is. Je kunt dan wel maar 1 apparaat tegelijk gebruiken. Lees er meer over op deze pagina.

Reputatie 2
Hi BassWave,

Ik zou graag onafhankelijk van mijn telefoon willen internetten, en aangezien ik geen Unlimited heb lijkt me dat een MB Verdeler mogelijk zou moeten zijn?
Reputatie 4
Badge +13
Hey BassWave,

De onduidelijkheid over de MB-verdeler begrijp ik volledig, ik geef dan ook graag wat meer achtergrondinformatie hierover!

De reden dat MB-verdelers niet meer worden aangeboden binnen alle Go-abonnementen, is omdat de Go-abonnementen flexibel zijn en dus per maand aanpasbaar. Als we bijvoorbeeld zouden aangeven dat er bij 1G, 5G en 10G wel gebruik gemaakt kan worden van een MB-verdeler, kan hier misbruik van gemaakt worden. De bundel zou dan altijd verhoogd kunnen worden naar Unlimited, waardoor het dus mogelijk zou zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ik hoop dat de reden van ons argument hierdoor wat verduidelijkt is.

Mag ik vragen wat de reden is waarom je onafhankelijk van jouw telefoon wilt internetten? Ik denk persoonlijk namelijk, net zoals Hajar aangeeft, dat het de makkelijkste en beste optie is om je telefoon als hotspot te gebruiken! 😃 Helemaal omdat je aangeeft dat het puur als backup gebruikt gaat worden.

Ik hoor het graag van je, BassWave!

Reageer