Beantwoord

Go abonnement is nog steeds niet unlimited

Ik heb nu al zo'n 10x met de helpdesk gesproken en ga het nu eens op deze manier proberen. Als mijn dagtegoed van 5 GB op is, kan ik het niet aanvullen. Er is simpel weg geen knop in de menu's en er staat dat er geen producten zijn om aan te vullen. Hoe is het mogelijk dat na 2 maanden met de helpdesk bellen, er nog steeds niets aan gedaan kan worden? Ik ben beperkt tot 5 GB per dag en daar heb ik het abonnement niet voor gekozen. Wij hebben een full HD camera systeem in onze juweliers zaak en ik moet de beelden ten alle tijden kunnen volgen.
icon

Beste antwoord door Sam- 27 maart 2017, 16:14

Hoi BoersmaJuweliers,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

We begrijpen goed dat je hier een oplossing voor wil hebben. Ik zie in het systeem dat onze collega's ook druk bezig zijn met het vinden van een oplossing. Het lijkt iets technischer te zijn dan ze in eerste instantie dachten, maar we gaan met een oplossing komen. We zijn er dus mee bezig, zodra er meer informatie of een oplossing beschikbaar is dan nemen we contact met je op. Sorry voor het ongemak Boersma!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Een goede vraag, want je hoort gewoon continu met 1 GB op te kunnen waarderen bij Go Unlimited!

Er is wel een verschil met de eerste aanvuller en dat is deze helemaal verbruikt moet zijn voor je een nieuwe aan kunt zetten. Bij de eerste aanvuller kun je dit doen wanneer de databundel voor 80% verbruikt is. Zou het kunnen dat dit de reden is dat het niet lukte om na de eerste aanvuller een nieuwe GB toe te voegen? Als dit niet het geval is dan gaat er iets in het systeem mis en dan moeten we het uit laten zoeken door de technische afdeling.

Laat je ons weten of het na 100% verbruiken van de aanvuller wel lukt? We zien jouw reactie graag tegemoet! 🙂
Ik heb ook het go unlimited abonnement maar als m'n dagelijkse 5 gb op is kan ik deze maar 1x verlengen met 1 gb en daarna niet meer dus eigenlijk is het niet unlimited. Dus is mijn vraag hoort dit of moet je hem vaker kunnen verlengen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Drenk,

Zoals je hierboven leest is daar op dit moment nog niet veel aan te doen. We zijn aan het kijken of dit aan te passen is, maar ik kan niet garanderen dat dit mogelijk is en/of spoedig verwezenlijkt wordt. We werken er in ieder geval wel hard aan!

We laten het hier weten wanneer we een update hebben.
Ik krijg nu wel elke dag mijn 5 GB bundel. Als ik 80% heb verbruikt krijg ik netjes een sms maar dan duurt het ongeveer 7 minuten voordat ik een 1 GB aanvuller kan activeren. Dat blijft vervelend.
Ha het sms'je is er al! Geweldig!
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb zelf ook unlimited, maar hoef meestal niet te wachten voordat ik weer een nieuwe aanvuller kan kopen.

Zie screenshot:

Zodra ik het sms'je krijg dat mijn aanvuller op is, kan ik 'm direct aanvullen. Ik doe het zelf via de My T-Mobile app, maar het kan ook via https://www.t-mobile.nl/roamingstatus. Vreemd dat er zoveel verschil tussen zit. 😞
Als ik dit zo lees, zou ik persoonlijk heel graag een notificatie kunnen ontvangen met 'bundel is bijna op'. Dit op het moment dat ik reeds aan kan vullen, maar de bundel er nog niet door heen is.
Sinds gisteren krijg ik wel de 5 GB elke dag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bootje72,

Dit massale gebruik lag inderdaad ook in de lijn der verwachting, daarom moest er ook een bepaalde beschering worden gebouwd. In dit geval is dat de 5 GB geworden, op die manier kunnen we voorkomen dat er tegen problemen aan wordt gelopen wat betreft het netwerk. Zonder deze aanvuller wordt het simpel om hier misbruik van te maken. Dit zou als gevolg hebben dat anderen hier hinder van gaan ondervinden en dat willen we natuurlijk koste wat kost voorkomen!

We nemen dergelijke feedback natuurlijk wel mee om te zien of er nog iets mogelijk is, maar ik kan niet garanderen dat er op korte termijn wijzigingen op Go worden toegepast. Ik begrijp dat dit lastig is voor jouw dagelijkse televisieseries, dus hopelijk kun je het alsnog wel goed redden met de huidige opbouw van Go Unlimited!

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Ik heb nu een aantal maanden dat go abnoment en ben er tevreden mee echter als je de 5 gig bereikt hebt wordt lastig om je data weer aan te vullen. Dus dat betekend als je 4,5 gig verbruikt hebt en je een tv programma wil kijken je dat dan kan vergeten. Omdat je max 1 gig kan opwaarderen. Hier voor had ik een 20 gig abbonement en kon toen wel onbeperkt kijken. Ik snap best wel om misbruik te voorkomen dat er iets geknepen wordt met de data maar aan de andere kant t kan T-mobile verwachten als ze dit aanbieden dat mensen het massaal gaan gebruiken. Ik denk dat als het gebruik van het aantal gig omhoog doet dat er dan ook minder commentaar wordt gegeven. 5 gig is nu eenmaal weinig als je alles via internet doet. Ik ben varende en ik kijk dus regelmatig tv via internet en dan is het gewoon lastig dat je elke keer je gig moet updaten en na de update van 1 gig als je 5 gig verbruikt hebt is vervelend. Het duurt te lang. Verhoog gewoon het verbruik.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Drenk,

Erg vreemd zeg. Je zou dagelijks de volledige bundel tot je beschikking moeten krijgen.

Wanneer heb je hier voor het laatst last van gehad? Als je hier nog regelmatig last van hebt dan horen we graag op welke dag je hier precies last van hebt zodat we dit kunnen laten onderzoeken.

Je kan trouwens bij het bereiken van 80% van je internet bundel al een MB-aanvuller activeren via de My T-Mobile applicatie. Zo overbrug je de periode waarin de MB-aanvuller geactiveerd wordt en kan je zonder onderbreking blijven internetten.

Ik ben benieuwd naar je reactie. Heb je aanvullende vragen? Laat het ons dan weten Drenk!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi BoersmaJuweliers,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

We begrijpen goed dat je hier een oplossing voor wil hebben. Ik zie in het systeem dat onze collega's ook druk bezig zijn met het vinden van een oplossing. Het lijkt iets technischer te zijn dan ze in eerste instantie dachten, maar we gaan met een oplossing komen. We zijn er dus mee bezig, zodra er meer informatie of een oplossing beschikbaar is dan nemen we contact met je op. Sorry voor het ongemak Boersma!
Het kan bij mij ook na 7 minuten niet. We hebben alles al geprobeerd. Is er nou niemand bij T-Mobile die hier een oplossing voor weet?
Sinds start van mijn Go Unlimited abb krijg ik niet dagelijks de beloofde 5GB dagtegoed. Als mijn databundel op is kan ik gemiddeld pas na 7 minuten, na de ontvangen SMS aanvullen met 1 GB.

Reageer