Vraag

GO EU roaming

• 27 mei 2020
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Ik beschik over een Go '18  Unlimited GB + bellen '18 abonnement. Ik had dit speciaal in overleg met TMobile genomen omdat ik zeevarenden ben. Ik krijg nu echter plots dit bericht:

Beste klant, in de afgelopen 4 maanden is je verblijf en roaming verbruik in de EU groter dan in Nederland. We vragen je daarom in de huidige factuurperiode van  23/05/2020 t/m 22/06/2020> je (roaming) gedrag aan te passen. Anders valt het buiten redelijk verbruik en brengen wij bij de volgende factuurperiode een toeslag van E 4,24 per GB (afgerekend per 1 kB) voor je roaming verbruik in de EU in rekening. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl/eu-roaming  Groeten, T-Mobile

Dat is toch raar! Ik betaal er toch voor? Overigens ben ik vanaf 21 Juli voorlopig weer in Nederland en zou ik dus zeker om uitstel willen vragen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Beste @IlonaP 

Dit zijn EU regels die door alle providers worden toegepast. Met een NL abonnement dien je een binding met Nederland te hebben en niet langer dan 4 maanden per jaar in het buitenland te verblijven als je niet tegen extra kosten aan wilt lopen. Het beste kun je de tijd dat je aan wal bent in Nederland zoveel mogelijk data verbruiken dan kun je niet zo snel in de situatie komen dat je in het buitenland (EU) meer verbruikt dan thuis.

Groet, Folkert

Reageer