Beantwoord

Go Go Go Deal

  • 22 mei 2018
  • 3 reacties
  • 467 Bekeken

Goedemiddag
Ik heb op 11 mei 4 abonnementen afgesloten in een t-mobile shop. Nu lees ik dat per 14 mei de go go go deals actief zijn geworden. Had de medewerker die mij geholpen heeft niet aan kunnen geven dat deze actie na het weekend actief zou worden dat had me in ieder geval 100 euro aansluitkosten gescheeld.
Had het om 1 abonnement gegaan zou ik deze vraag niet eens gesteld hebben.
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 mei 2018, 10:08

Hoi IkMobiel,

Ik kijk heel graag met je mee naar de opties!

Ik heb je hier even een privéberichtje over gestuurd. 🙂 Heb je die ontvangen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi IkMobiel,

Ik kijk heel graag met je mee naar de opties!

Ik heb je hier even een privéberichtje over gestuurd. 🙂 Heb je die ontvangen?
Hoi Jaimy
Ik heb je bericht ontvangen en gereageerd

Groet
Ikmobiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ikmobiel,

Je hebt weer een PB van mij en als het goed is, is alles op deze manier netjes afgerond!

Laat het me gerust weten als je meer vragen hebt en kom gerust nog eens langs op de Community, zowel voor vragen als voor de gezelligheid. :D

Fijne dag!

Reageer