Beantwoord

Go samen abonnement

• 27 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 421 Bekeken

stel ik maak een groep aan met 2 andere t-mobile Go abonnementen. kan hier dan ook iemand bij die nog geen lid is bij t-mobile maar dat wel wil(zij mag weg bij haar huidige provider maar wil wel haar nummer behouden)?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 augustus 2017, 00:40

Welkom in het forum, iedereen ook zonder GO kan in een groep aansluiten mits ze een abonnement hebben van T-Mobile.
Dus als antwoord op jouw vraag, 'Nee ze moet wachten tot ze lid is van T-mobile'.

Een groep kan uit max. 6 leden bestaan.
Mensen met Go krijgen €5,- korting
En met een stel samen stel bij €2,50

Dus snel overstappen zodat ze bij jouw groep kan aansluiten als het abonnement bij T-mobile is ingegaan met of zonder nummerbehoud
Veel succes!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het forum, iedereen ook zonder GO kan in een groep aansluiten mits ze een abonnement hebben van T-Mobile.
Dus als antwoord op jouw vraag, 'Nee ze moet wachten tot ze lid is van T-mobile'.

Een groep kan uit max. 6 leden bestaan.
Mensen met Go krijgen €5,- korting
En met een stel samen stel bij €2,50

Dus snel overstappen zodat ze bij jouw groep kan aansluiten als het abonnement bij T-mobile is ingegaan met of zonder nummerbehoud
Veel succes!
Ik heb een groep met meerdere personen en krijg 2,50 korting. Als ik je goed begrijp komt dat omdat ik een stel samen stel bij abbonoment heb. In januari gaat dit over naar een go abbonoment, krijg ik dan ook 5 euro korting?
En kunnen de mensen uit mn groep ook voor een andere ‘deal’ kiezen of krijgt iedereen hetzelfde?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Tjits93,

Goed dat je hier je vraag stelt. We geven je graag meer informatie over T-Mobile Samen.

Wanneer je overstapt naar het T-Mobile Go abonnement, dan krijg je daarna automatisch €5,- korting. Dit geldt alleen wanneer je 2 andere abonnees in je groep hebt zitten. Voor de andere groepsleden zal er verder niets veranderen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. 🙂 Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Ik wil graag in je groep.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Els,

Je kunt jouw verzoek in ons algemene topic plaatsen. Hier zoeken mensen groepsleden voor T-Mobile Samen. 🙂
Ik snap niet helemaal hoe het werkt.
Zou je dat kunnen uitleggen.
Of waar kan ik informatie vinden.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Els,

Je kan in het topic dat David heeft gedeeld reageren en aangeven dat je in een T-Mobile Samen groep wil. Je kan dan samen met andere forum gebruikers een groep starten en gebruik maken van de factuurkorting. Op deze pagina lees je meer over T-Mobile Samen.
Het is voor elkaar en bedankt.:)

Reageer