Beantwoord

Go sim Only

• 24 januari 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Ik heb het voornemen om een Go 5GB abonnement voor 2 jaar af te sluiten kan ik tijdens het abonnement wisselen naar het unlimited abbonement Voor bv 2 maanden en daarna weer terug naar het 5GB abbonement
icon

Beste antwoord door Serviceweb 24 januari 2017, 12:08

Hoi eagle27,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.

Dit lijkt me het perfecte antwoord op je vraag.
Alvast welkom bij T-Mobile :$

Voor verdere vragen over Go Unlimited abonnementen kan je beter even kijken op (Voor verdere, algemene vragen verwijs ik je dan ook door naar dat topic.): https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi eagle27,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.

Dit lijkt me het perfecte antwoord op je vraag.
Alvast welkom bij T-Mobile :$

Voor verdere vragen over Go Unlimited abonnementen kan je beter even kijken op (Voor verdere, algemene vragen verwijs ik je dan ook door naar dat topic.): https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069
Reputatie 4
Badge +9
Hey eagly27

Volgens: Sim Only abonnementen

Kun je met een Go SIM only abbonoment omhoog en omlaag per maand aanpassen. Dus inderdaad, als je wilt kun je bijvoorbeeld 2 maanden omhoog zetten naar unlimited, en daarna weer terug zetten naar 5GB.

Zorg er wel voor (als een tip) om je bundel aan te passen zodra je een bundel reset hebt ontvangen (nieuwe belminuten / MB tegoed). Als je dat niet doet, en bijvoorbeeld van onbeperkt gaat, veel MB's gebruikt (bijv, 2000mb) en dan ineens naar 5GB gaat, moet er een herberekening worden gemaakt en dat zal een negatieve effect hebben op je maximale MB's van 5GB - 2000mb gebruikt = 3GB over.

Groetjes,
Skyrider

Reageer