Beantwoord

Go Sim Only

• 20 mei 2018
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Ha, ik weet inmiddels dat je tijdens de looptijd van het contract je je bundel kunt aanpassen. De vraag is of geldt voor alle variaties binnen kontrakt. Een voorbeeld: kun je van 1 GB naar 10GB en dan de volgende maand naar Onbeperkt en de maand erop weer naar 1?
Dank.
icon

Beste antwoord door Rosan 20 mei 2018, 10:59

Beste Willem je kan idd bij een Go Abonnement omhoog en omlaag wijzigen dit kan je een per maand doen.

Dit staat er op de website,

Kan ik mijn abonnement bijstellen?
Dat kan. Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.

Stel je je abonnement bij via My T-Mobile of via de app? Dan zie je meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Willem je kan idd bij een Go Abonnement omhoog en omlaag wijzigen dit kan je een per maand doen.

Dit staat er op de website,

Kan ik mijn abonnement bijstellen?
Dat kan. Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.

Stel je je abonnement bij via My T-Mobile of via de app? Dan zie je meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt

Reageer