Beantwoord

Go Sim Only abonnement actief

• 26 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo,

vandaag heb ik om 12 uur bij de T-mobiel winkel een sim only go abonnement afgesloten en geactiveerd. Ik was al klant bij T-mobile en heb het zelfde nummer behouden. Maar mijn gegevens laden niet in de t-mobile app omdat daar een storing is. Ook lukt het mij niet om een sms te sturen. Ik weet dus niet of mijn abonnement succesvol is geactiveerd. Ben al terug geweest naar de winkel maar ze zeiden dat het even kon duren. Het is inmiddels al 5 uur later.
icon

Beste antwoord door Hajar 27 augustus 2017, 10:02

Hi Lottewi,

Je bent niet ingelogd op het forum met een My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Werkt je abonnement inmiddels naar behoren? Je kan mij voor de zekerheid ook je nummer in een privébericht sturen of inloggen met je My T-Mobile account, dan kan ik controleren of het abonnement van start is gegaan. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lottewi,

Je bent niet ingelogd op het forum met een My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Werkt je abonnement inmiddels naar behoren? Je kan mij voor de zekerheid ook je nummer in een privébericht sturen of inloggen met je My T-Mobile account, dan kan ik controleren of het abonnement van start is gegaan. 🙂
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Met mijn T-mobile account heb ik geen toegang tot het forum. Er staat dan dat ik geen rechten heb om deze pagina te bezoeken. Dit heb ik ook als ik mijn overzicht wil bekijken. Ook krijg ik bij de app een melding dat er een storing is. Ik zal in een PB mijn nummer sturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lottewi,

Dankjewel. Ik heb ook gereageerd op je privébericht.

Reageer