op het moment ben ik een potentiële T-Mobile klant. Ik ga vanaf half augustus tot half december voor mijn studie naar de USA.
Van alle Nederlandse providers lijkt T-Mobile een erg handig abonnement te bieden voor deze periode.
Ik wil dan het GO + EU abonnement afsluiten en als ik daar ben dan omhoog bijstellen naar de GO + EU/USA bundel.
Mag ik er van uit gaan dat dit dus gewoon mogelijk is? En ik gedurende mijn gehele periode daar gewoon gebruik kan maken van de 10GB bundel zonder aanvullende kosten?
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Sander
Beste antwoord door David
Altijd verstandig om de onderste steen boven te krijgen en alle informatie in te winnen die je nodig hebt! 🙂
Het antwoord van Hajar is niet helemaal correct, omdat het in jouw geval Amerika betreft en niet de EU. De regulering gaat (op dit moment in ieder geval) enkel over de EU, niet Amerika. Je kunt de maandelijkse bundel gebruiken en als je niet genoeg data hebt, kun je altijd nog passen van Travel & Surf aanschaffen. De tarieven vind je op deze pagina.
Tmoesel heeft je ook nog een alternatieve optie gegeven, zodat je in ieder geval alle mogelijke alternatieven voor handen hebt! 🙂
Als er nog iets is waar je graag meer duidelijkheid over wilt, laat het gerust weten, we zitten er klaar voor!