Beantwoord

Go SIM Only "upgraden"

• 5 januari 2018
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Ik wil mijn Go Basic Sim Only met 1 GB data liefst opwaarderen naar Go Next Sim Only met 5 GB data. Liever wat meer speelruimte qua data.
Tot mijn verbazing zie ik dan dat nieuwe klanten voor Go Next 20 euro per maand betalen en dat ik, als trouwe klant, daar 24 euro voor moet betalen.
Ietwat oneerlijk toch? Ik wil ook graag de volle korting!
icon

Beste antwoord door jan kelder 5 januari 2018, 22:28

Dat komt toen jij je abonnement af sloot de korting minder was voor dat abonnement van 5GB dan nu . De nieuwe abonnementen zijn op dit moment dus (tijdelijk ) wat goedkoper
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat komt toen jij je abonnement af sloot de korting minder was voor dat abonnement van 5GB dan nu . De nieuwe abonnementen zijn op dit moment dus (tijdelijk ) wat goedkoper
Reputatie 2
Badge
https://www.t-mobile.nl/shop/product/t-mobile-go-sim-only/27506114?ch=es&cc=con&sc=acq&lp=10&dr=24&pr=GOP03,GAP02
Ja, duh! Dat vind ik dus geen antwoord, ook al heeft iemand het als zodanig aangemerkt. Die had ik zelf ook al bedacht.
Maar waarom krijg ik, die al jaren de firma financieel steunt, die extra korting niet ook?
Reputatie 5
Badge +14
omdat je geen nieuw abonnement afsluit maar je bundel aanpast .
tip : zo gauw je abonnement kan verlengen hou dan de acties in de gaten van tmobile , als je dat dan wat lijkt sluit hem dan af !

Reageer