Beantwoord

Go unlimited 17.1 na twee jaar

• 4 februari 2019
  • 4 reacties
  • 721 Bekeken

Als ik niets doe wat gebeurd er dan met mijn go unlimited 17.1.

a) prijs gaat van 35 naar 50
b) tmobile familie korting verdwijnt?
c) internet buitenland blijft hetzelfde?
dus 60 dagen onbeperkt?
icon

Beste antwoord door Folkert 4 februari 2019, 14:31

Voorwaarden blijven hetzelfde, afgesproken korting over een periode van 2 jaar vervalt. Ik weet niet wat je bedoelt met familie korting maar T-Mobile Samen wordt uitgefaseerd.
Je abonnement is vanaf nu wel maandelijks opzegbaar/verlengbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Voorwaarden blijven hetzelfde, afgesproken korting over een periode van 2 jaar vervalt. Ik weet niet wat je bedoelt met familie korting maar T-Mobile Samen wordt uitgefaseerd.
Je abonnement is vanaf nu wel maandelijks opzegbaar/verlengbaar.
Kan je ook bijvoorbeeld al verlengen maar dan pas in laten gaan 2 maanden later zodat ik nog wel de vakantie mee kan pakken in die 60 dagen onbeperkt

abbonment loopt nu af begin juli zou graag nieuwe dan pas laten ingaan op 1 September.
Reputatie 4
Badge +4
Als je verlengt dan krijg je de nieuwe voorwaarden en dat gaat in aansluitend aan de einddatum van je huidige contract. Doe je niets dan gebeurt van Folkert zegt, tot het moment dat je alsnog verlengt (bijvoorbeeld na je vakantie). Een combinatie van die twee is niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +18
Je contract loopt niet af maar wordt stilzwijgend maandelijks verlengd tot het moment dat jij besluit te verlengen voor een periode van 1 of 2 jaar. Gewoon door laten lopen dus tijdens je vakantie ook al loop je dan een paar meenden de korting mis.

Reageer