Beantwoord

go unlimited 17.2 maar 14 gb in eu

• 15 juli 2019
  • 4 reacties
  • 1339 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben nu in het buitenland (binnen EU) aan het kijken naar hoeveel GB onze bundel heeft. En tot mijn schrik zie ik maar 14 GB staan terwijl in de app bij ons abonnement, go unlimited 17.2, 20gb staat? Welke klopt, en als de 20gb klopt krijgen we die dan automatisch?
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 juli 2019, 15:55

Goedemiddag @Awxm welkom in de community! Is het een privé of zakelijk abonnement.

Privé is 14 gig.
Reizen zonder extra kosten
Internet: onbeperkt NL én 14 GB in EU
Bellen: 120 min in NL en EU
SMS: Onbeperkt in NL en EU

Zakelijk is 20 gig

• Internet: Onbeperkt in NL en 20 GB in EU én VS
  • Bellen: Onbeperkt in NL, EU én VS + onbeperkt van NL naar EU/VS
  • SMS: Onbeperkt in NL, EU én VS
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Awxm welkom in de community! Is het een privé of zakelijk abonnement.

Privé is 14 gig.
Internet: onbeperkt NL én 14 GB in EU
Bellen: 120 min in NL en EU
SMS: Onbeperkt in NL en EU

Zakelijk is 20 gig

• Internet: Onbeperkt in NL en 20 GB in EU én VS
  • Bellen: Onbeperkt in NL, EU én VS + onbeperkt van NL naar EU/VS
  • SMS: Onbeperkt in NL, EU én VS
Het is een tablet unlimited abbo, in de app staat 20gb EU dus een beetje verwarrend. Als het gelukt is hieronder de screenshot uit de app.

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Awxm Heb je het contract niet meer, daar staat in wat je precies hebt afgesloten.

Op De screen staat inderdaad 20gig.

privé Unlimited abonnementen hebben meestal 14 gig in de EU.
Zakelijk abonnementen 20 gig.

Ik kan niet in jouw gegevens kijken, ik weet niet hoe het precies zit en wat jij heb afgesloten met of zonder kortingen enz.
Helaas moet je wachten op een moderator om duidelijkheid te krijgen. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Awxm,

Excuses voor de latere reactie. Ik moet dit namelijk navragen. Het lijkt hier te gaan om een fout in de app. Met jouw abonnement kun je 14GB gebruiken in de EU. Alleen zakelijk @work abonnementen maken gebruik van 20GB. Excuses voor de verwarring! En wens je nog een fijne tijd in het buitenland!

Reageer