Beantwoord

Go unlimited

• 18 januari 2017
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Mijn abonnement is omgezet naar Go unlimited voor zolang het abbo wat ik nu heb nog loopt. Maar in maart 2017 gaat mijn verlenging, alleen staat er op mijn account bij het nieuwe abonnement wat ingaat in maart nog een stel samen en stel bij abbo. Wordt dit nog aangepast?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 januari 2017, 15:40

Hi Renske,

Wat super dat je voor Go Unlimited bent gegaan! Unlimited freedom! 😛 Je verlenging wordt niet automatisch omgezet naar Go Unlimited, maar aangezien je aangeeft dat je dat wel graag wilt, heb ik dit in orde gemaakt voor jou! Je Go Unlimited verlenging gaat op 26/3 in! Hopelijk is hiermee alles naar wens. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Renske94,

Welkom op de forum van T-Mobile.
De medewerkers van T-Mobile hebben aangegeven dat er hier en daar wel wat vreemde dingen kunnen staan in je contract of verlening ervan. Dit komt omdat veel mensen zijn overgestapt en dat kunnen ze eigenlijk niet goed aan, wel super natuurlijk, maar kan me voorstellen dat er vragen opkomen.

Het komt allemaal wel goed als straks alles weer soepel verloopt. Een medewerker van T-Mobile pikt dit bericht wel op en zal het, als dit echt nodig is, aanpassen. Maar denk dat het in de loop van volgende week al wel vanzelf is aangepast.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Renske,

Wat super dat je voor Go Unlimited bent gegaan! Unlimited freedom! 😛 Je verlenging wordt niet automatisch omgezet naar Go Unlimited, maar aangezien je aangeeft dat je dat wel graag wilt, heb ik dit in orde gemaakt voor jou! Je Go Unlimited verlenging gaat op 26/3 in! Hopelijk is hiermee alles naar wens. 🙂

Reageer