Beantwoord

Go Unlimited data in de EU

• 5 juni 2018
  • 1 reactie
  • 304 Bekeken

tot 12 mei 2018 had ik een tweejarig GO GO Unlimited abonnement wat dan ook echt maar dan ook echt Unlimited was, als ik mijn dataverbruik overschreed kon ad € 0.00, ook buiten Nederland, weer meerdere malen 1Gb. "bijkopen".

Nu heb ik een Next abonnement met 5 GB wat te weinig is en ga dit wijzigen in GO GO Unlimited, nu blijkt dat nu Unlimited niet is zoals ik dat gewend was.

Uw slogan GO GO Unlimited is misleidend en T-Mobile onwaardig, aan het eind van mijn huidige contract
wordt het dan ook GO T-Mobile voor zowel T-Mobile als T-Mobile Thuis
icon

Beste antwoord door David 6 juni 2018, 10:26

Hoi DonQuichote,

Erg spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over ons huidige Go Unlimited abonnement! 😮

Het klopt inderdaad dat er veranderingen zijn doorgevoerd op Go Unlimited, ten opzichte van de start. Het bleek dat er veel onredelijk verbruik van deze abonnementen werd gebruikt en ze niet werden gebruikt zoals bedoeld was. Om ervoor te zorgen dat de abonnementen gelijke prijzen behielden en betaalbaar bleven, moesten er ergens veranderingen worden ingezet. Dat is vorig jaar dan ook gebeurd, vandaar dat je nu, na een verlenging, andere voorwaarden hebt, dan jouw vorige abonnement. Je krijgt nu echter alsnog 10 GB aan data per maand, om te gebruiken in de EU, daar kun je ook behoorlijk mee uit de voeten!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi DonQuichote,

Erg spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over ons huidige Go Unlimited abonnement! 😮

Het klopt inderdaad dat er veranderingen zijn doorgevoerd op Go Unlimited, ten opzichte van de start. Het bleek dat er veel onredelijk verbruik van deze abonnementen werd gebruikt en ze niet werden gebruikt zoals bedoeld was. Om ervoor te zorgen dat de abonnementen gelijke prijzen behielden en betaalbaar bleven, moesten er ergens veranderingen worden ingezet. Dat is vorig jaar dan ook gebeurd, vandaar dat je nu, na een verlenging, andere voorwaarden hebt, dan jouw vorige abonnement. Je krijgt nu echter alsnog 10 GB aan data per maand, om te gebruiken in de EU, daar kun je ook behoorlijk mee uit de voeten!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer