Beantwoord

Go Unlimited en gebruik van laptop

• 26 januari 2017
  • 3 reacties
  • 551 Bekeken

Goedemorgen!
In de voorwaarden staat iets over uitsluitend individueel gebruik van een smartphone of tablet. Ik snap dat het voornamelijk bedoeld is voor genoemde toestellen en ook dat ik niet 24/7 Netflix moet kijken. Maar hoe zit het met het gebruik van een laptop? Gaan er meteen alarmbellen af als ik ga browsen met m'n Macbook, of wordt het pas een probleem bij grote hoeveelheden data?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 januari 2017, 11:09

Hi Ridocar,

Leuk dat je interesse hebt in dit abonnement. Zoals je zelf al aangeeft is het abonnement bedoelt voor gebruik van een smartphone of tablet. Je kan natuurlijk ook gebruik maken van je laptop d.m.v. hotspot. Dit zou pas een probleem kunnen zijn als je disproportioneel veel data verbruikt en dit gedrag een negatieve invloed heeft op de netwerkervaring van andere klanten, dan zullen we hier actie op ondernemen. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over T-Mobile Go.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ridocar,

Leuk dat je interesse hebt in dit abonnement. Zoals je zelf al aangeeft is het abonnement bedoelt voor gebruik van een smartphone of tablet. Je kan natuurlijk ook gebruik maken van je laptop d.m.v. hotspot. Dit zou pas een probleem kunnen zijn als je disproportioneel veel data verbruikt en dit gedrag een negatieve invloed heeft op de netwerkervaring van andere klanten, dan zullen we hier actie op ondernemen. Bekijk ook dit topic voor meer informatie over T-Mobile Go.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Hi Ridocar,

Leuk dat je interesse hebt in dit abonnement.
Sterker, ik had al een Go Unlimited contract afgesloten (verlenging). Het gaat om dat ik onderweg af en toe met een laptop op stap ga, maar dat ik niet meteen op hoef te passen voor iets als 'oneigenlijk gebruik' of zo. Het abonnement heb ik toch hoofdzakelijk voor alleen met een telefoon.
In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ridocar,

Het zal dan wel meevallen hoor. Je kan er gewoon gebruik van maken! :8

Reageer