Beantwoord

Go Unlimited EU

• 31 januari 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo, Ik lees over een beperking van 60 dagen in het buitenland. Nu werk ik dagelijks (van maandag t/m vrijdag) en het buitenland (buiten bereik van Nederlandse providers) en zal dus dan ook langer dan 60 dagen gebruik maken van de belminuten en MB's aan internetdata verbruik. Hoe gaan we hiermee om?

Mijn huidig contract loopt t/m 7 augustus. Kan ik dus nu overstappen en tot augustus van Go Unlimited EU profiteren? Na 7 augustus moet ik de situatie opnieuw bekijken.
icon

Beste antwoord door jan kelder 31 januari 2017, 22:40

Als je meer als 60 dagen in het buitenland bent dan kun je nog 10 Gb per maand gebruiken . Je kan overstappen en je contract datum blijft 7 augustus.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je meer als 60 dagen in het buitenland bent dan kun je nog 10 Gb per maand gebruiken . Je kan overstappen en je contract datum blijft 7 augustus.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ploem1954,

Leuk om te lezen dat je hier interesse in hebt! Ook fijn om te zien dat Jan Kelder je al meer informatie gegeven heeft. Er is al een lopend topic over dit onderwerp en om die reden heb ik dit forumtopic dan ook gesloten. Zo houden we het forum overzichtelijk en voorkomen we dubbele topics. Mocht je nog vragen hebben dan kun je die stellen in het lopende topic. 🙂