Beantwoord

Go Unlimited GB + bellen versie USA in Canada

• 15 juli 2019
  • 1 reactie
  • 910 Bekeken

Via de telefonische support krijg ik helaas geen definitief antwoord. Een eerder artikel over het gebruik van T-Mobile + USA in Canada is al ruim 2 jaar oud, vandaar een nieuw topic.

Wanneer ik de uitleg van Go Unlimited GB + bellen versie USA lees, staat er dat de dekking geldt voor het T-Mobile USA netwerk. Vervolgens klik ik op: Bekijk de dekking van T-Mobile USA om te kijken hoe ver die dekking doorloopt.
Het deel van Canada waar ik naartoe ga (o.a. Vancouver) staat ook op de dekkingskaart van het T-Mobile USA netwerk.

Geldt Go Unlimited GB + bellen versie USA wel of niet in het deel van Canada waar T-Mobile USA dekking heeft?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juli 2019, 13:58

Hi Bas,

Het antwoord van David in het topic dat je deelt geldt nog steeds. Het abonnement Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA is, naast Nederland en de EU, alleen beschikbaar in de VS. Mocht het zo zijn dat je in een grensgebied zit en nog steeds bereik hebt met je Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA dan zou je die kunnen gebruiken, maar in Canada kun je een Travel & Surf pas activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bas,

Het antwoord van David in het topic dat je deelt geldt nog steeds. Het abonnement Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA is, naast Nederland en de EU, alleen beschikbaar in de VS. Mocht het zo zijn dat je in een grensgebied zit en nog steeds bereik hebt met je Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA dan zou je die kunnen gebruiken, maar in Canada kun je een Travel & Surf pas activeren.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer