Beantwoord

GO Unlimited icm persoonlijke hotspot

• 18 februari 2017
  • 7 reacties
  • 3098 Bekeken

Binnenkort ga ik binnen de EU op vakantie. Is gebruik van de persoonlijke hotspot zonder extra kosten mogelijk zodat mijn reisgenoten via mijn hotspot ongelimiteerd kunnen internetten/streamen
icon

Beste antwoord door Rosan 18 februari 2017, 13:24

Beste, een hotspot mag voor eigen gebruik maar niet voor vrienden of andere gebruikers.
Je kan dus zeker niet vrienden laten meeliften op jouw abonnement daar is het niet voor bedoeld.
Dat kan namelijk worden gezien als misbruik van het abonnement en wat daar de consequentie van is zal per situatie bekeken worden.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +13
Beste, een hotspot mag voor eigen gebruik maar niet voor vrienden of andere gebruikers.
Je kan dus zeker niet vrienden laten meeliften op jouw abonnement daar is het niet voor bedoeld.
Dat kan namelijk worden gezien als misbruik van het abonnement en wat daar de consequentie van is zal per situatie bekeken worden.
Ok, maar technisch gezien kan het dus?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Jkebest,

Technische gezien is het wel mogelijk. Let wel op dat abonnement is ingericht voor het gebruik met 1 smartphone. Er geldt dus wel een fair use policy, ook in het buitenland. Het zal niet snel gebeuren, maar wanneer onze technische afdeling merkt dat het dataverbruik een stuk hoger ligt dan de gemiddelde gebruiker, dan wordt er wel contact met je opgenomen. Ga dus niet met 5 man tegelijk Netflix films of series zitten kijken op Full HD kwaliteit. ;)

Wil je tips en instructies over hoe je jouw data verbruik kan beperken? Neem dan een kijkje in dit topic.

Ik wens je alvast heel veel plezier in het buitenland! Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Ervaar je problemen op het netwerk in het buitenland? Check dan dit topic.
Wel handig dat de hotspot functie gebruikt kan worden. Ik neem aan dat ik mijn iPad of laptop op die manier voor eigen gebruik mag koppelen aan mijn iPhone?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Digilike,

Leuk dat je een T-Mobile GO abonnement hebt 🙂 Het is inderdaad toegestaan om een hotspot te gebruiken voor jouw iPad of laptop, zolang het verbruik binnen het redelijk gebruik blijft. De voorwaarden daarvan vind je op deze pagina.

Laat je weten of het is gelukt? 🙂 Veel plezier met jouw abonnement verder en bij vragen, laat het gerust weten!
Hartelijk dank voor je antwoord! Met een hotspot werken heb ik al wel ervaring. Dus dat gaat lukken 😉 Redelijk gebruik vind ik nog een vaag begrip. Maar ik ben geen groootgebruiker.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Digilike,

Als je geen grootgebruiker bent dan hoef jij je geen zorgen te maken. Ik wens je veel plezier met je abonnement en als je nog vragen hebt, let me know! 🙂

Reageer