Beantwoord

Go Unlimited MB's zijn op, hoe aan te vullen?

• 8 februari 2017
  • 5 reacties
  • 937 Bekeken

wat kan ik doen als m'n MB's op zijn en ik heb nog 21 uur van de dag over. en der staat ook geen MB aanvuller bij
icon

Beste antwoord door Skyrider 9 februari 2017, 13:07

Goedemiddag Jordy

Enige manier om een extra GB aan te vragen in GO Unlimited is vanaf mobiel, tablet/desktop of via T-Mobile app. Er is helaas (tot zo ver ik weet, ik kan hier niks over vinden) geen SMS functie om dat te kunnen doen. Je krijgt alleen een SMS'je als je bijna of door je huidige bundel heen bent.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Zodra je 5GB op zijn dan krijg je een sms berichtje met de melding dat je 5GB op zijn en dat je 1GB extra kunt opvragen om weer verder te gaan. Dit kan via een sms of via My T-Mobile app. Is die 1GB ook weer op dan krijg je weer een nieuw smsje met de vraag om weer 1GB op te waarderen.

En zo ga je dus de hele dag door. Als je 24 uur in een dag hebt en jij bent er bij je eerste 3 uur al door je 5GB heen, dan weet je hoeveel keer je dus een smsje moet sturen om elke keer met 1GB op te waarderen.

Toch wel erg veel MB's in een paar uur, dat haal ik niet eens in 1 maand.
Mocht je nog meer vragen hebben dan vernemen we dit graag!

Fijne dag

Zodra je 5GB op zijn dan krijg je een sms berichtje met de melding dat je 5GB op zijn en dat je 1GB extra kunt opvragen om weer verder te gaan. Dit kan via een sms of via My T-Mobile app.

Hoe werkt de sms methode als ik vragen mag? 🙂.

Mvg,
Jordy
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Jordy

Enige manier om een extra GB aan te vragen in GO Unlimited is vanaf mobiel, tablet/desktop of via T-Mobile app. Er is helaas (tot zo ver ik weet, ik kan hier niks over vinden) geen SMS functie om dat te kunnen doen. Je krijgt alleen een SMS'je als je bijna of door je huidige bundel heen bent.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Jordy,

Je ontvangt wel een SMS bericht dat je 5GB op zijn en dat je 1GB kan uploaden maar dit kan alleen via je My T-Mobile app of via internet met een link. Je kan dus niet met een SMS berichtje die 1GB activeren. Mijn excuus dat ik het niet helemaal correct heb uitgelegd, het staat er een beetje alsof je ook een SMS kan versturen, dat is dus niet zo.

Mvg,
Serviceweb
Oke! Duidelijk zo haha 😃.

Reageer