Beantwoord

Go Unlimited overgaan vanuit Altijd EU

• 16 januari 2017
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Dit is mijn abonnement Altijd EU Totaal Voordeel '15 heb ik en wil migratie naar Go unlimited dit moet gaan maar de klantenservice lukt het niet en ook niet via my T mobile , wat is het probleem want het was wel een stel samen abonnement of niet . Wordt gezegd is druk overzetten is overzetten .
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2017, 10:23

Hey allemaal,

Het klopt inderdaad wat Clau1234 zegt. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing hiervoor! We zullen updates ook direct in ons algemene topic met jullie delen. Houd deze dus goed in de gaten!

Dit topic gaat op slot om dubbele topics en onoverzichtelijkheid op het forum te voorkomen. Voor verdere vragen verwijs ik jullie naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Heb het zelfde probleem
Vanaf altijd eu totaal voordeel kun je momenteel niet over naar go unlimited is mij gisteravond verteld door de klantenservice. Wat ik overigens een zeer slechte zaak vind!!!
Ze zijn ermee bezig omdat op te lossen
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het klopt inderdaad wat Clau1234 zegt. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing hiervoor! We zullen updates ook direct in ons algemene topic met jullie delen. Houd deze dus goed in de gaten!

Dit topic gaat op slot om dubbele topics en onoverzichtelijkheid op het forum te voorkomen. Voor verdere vragen verwijs ik jullie naar ons algemene topic.