Beantwoord

Go Unlimited Smsdienst, activatie 1GB

• 26 januari 2017
  • 4 reacties
  • 552 Bekeken

Beste mensen aan de andere kant van het web,

1e vraag:
Ik vroeg mezelf af of het mogelijk is om de sms meldingen van T-Mobile uit te schakelen, puur alleen de "80% verbruikt" melding.

2e vraag:
Is het ook mogelijk de 1GB bundels via sms te activeren? Website is best wel omslachtig en zo nu en dan sloom (kan aan mij liggen). Of is dit bewust gedaan om misbruik (Tasker op een rootphone en auto respond via sms, uiteraard niet mijn idee :P) tegen te gaan.

Ik vind het concept super tof! En snap de oplossing van 5GB en de 1GB reset methode, maar vragen kan nooit geen kwaat toch 😃.

Alvast thanks voor een respons!

- Jordy
icon

Beste antwoord door Serviceweb 26 januari 2017, 21:48

Hoi Jordy,

Hele goede vragen, nooit over nagedacht.
Het uitschakelen van de 80% sms uit zetten is niet mogelijk. Dit is juist handig en voor iedereen het zelfde, regels om juist mensen erop te wijzen dat ze bijna bij hun limiet zitten. Altijd handig en voor jezelf een indicatie of je verder wil gaan of even oppast. Heb je unlimited dan maakt het natuurlijk net uit ;)

Antwoord op je 2e vraag heb ik geen antwoord. Maar het kan me voorstellen dat ze dit zo gedaan hebben om misbruik te voorkomen. We zitten er allemaal aan vast, wie Go unlimited neemt.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jordy,

Hele goede vragen, nooit over nagedacht.
Het uitschakelen van de 80% sms uit zetten is niet mogelijk. Dit is juist handig en voor iedereen het zelfde, regels om juist mensen erop te wijzen dat ze bijna bij hun limiet zitten. Altijd handig en voor jezelf een indicatie of je verder wil gaan of even oppast. Heb je unlimited dan maakt het natuurlijk net uit ;)

Antwoord op je 2e vraag heb ik geen antwoord. Maar het kan me voorstellen dat ze dit zo gedaan hebben om misbruik te voorkomen. We zitten er allemaal aan vast, wie Go unlimited neemt.
Ja oké... Misschien een handige functie voor de Go Unlimited leden als extra instelling 😳 #T-tips?

Hopelijk heeft er iemand nog een antwoord op number 2..!

Stond mij namelijk iets van bij dat je voorheen iets via sms kon fixen zoals bvb de weekend, uur en etc.. internet bundels 😃.

Adieu.!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jordy,

Top om te zien dat Serviceweb in ieder geval al met vraag 1 heeft geholpen! :)

Wat betreft vraag 2: dit is niet mogelijk om via SMS te activeren. Je kunt dit via de website of app doen, maar niet per SMS. Hopelijk is het niet al te storend om zo te doen? Die bundels per SMS zijn speciale promoties, niet zoals de MB-aanvullers, is dus een ander verhaal. 🙂
Via de app is natuurlijk ook handig en lijkt me niet vervelend. Denk zelfs dat dit best snel zal gaan. App openen en opnieuw 1GB krijgen of sms openen en sms sturen, misschien gaat het zelfs nog sneller met de app 😳

Reageer