Beantwoord

Go Unlimited tijdelijk upgraden voor de VS

• 18 februari 2018
  • 2 reacties
  • 854 Bekeken

Ik ga naar de usa en wil mijn go unlimited tijdelijk upgraden naar een usa. Ik heb nog een abo met alles unlimited ook in het buitenland met gb’s.
Als ik nu upgrade naar de usa dan zie ik in mijn app dat dat ook unlimited gb in de usa! Dat is super natuurlijk voor een zorgeloze vakantie. Nu wil ik na mijn vakantie weer terug naar mijn unlimited eu, blijf ik dan dezelfde condities houden als dat ik nu heb? Dus onbeperkt 60 dagen in de eu unlimited data? Voor de 35 euro die ik nu ook betaal ex de samen korting?
icon

Beste antwoord door jan kelder 18 februari 2018, 17:35

ik heb het misschien niet goed begrepen en zag dit ook nog voorbij komen , de korting die je nu hebt zit niet in de maand als je veranderd maar als je je terug gaat wel .
een copie van een antwoord

op 4 mei 2017, 13:49
Hoi TBloemink,

Dat zou inderdaad erg handig zijn! En ik heb goed nieuws: dat is gewoon mogelijk! Je kunt jouw T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Erg handig voor als je een maandje naar de VS gaat. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je jouw korting verliest van de bundel die je nu hebt als je jouw bundel tijdelijk verhoogt. Je kunt jouw bundel heel makkelijk verhogen of verlagen via My T-Mobile of de app. Dan zie je ook meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt.

Dus dat is goed nieuws! Wanneer staat jouw volgende tripje gepland naar de VS? Alvast veel plezier! Als je nog vragen hebt hierover, stel ze gerust.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ja die blijft het zelfde als je terug gaat . Die korting is een vaag gebied , ook voor mij. In de voorwaarden staat dat je bijvoorbeeld bij een opening van een winkel van tmobile deze korting wel eens kwijt kan zijn . Ik zelf ga in mei ook naar de USA maar twijfel om dit ook te doen .
Reputatie 5
Badge +14
ik heb het misschien niet goed begrepen en zag dit ook nog voorbij komen , de korting die je nu hebt zit niet in de maand als je veranderd maar als je je terug gaat wel .
een copie van een antwoord

op 4 mei 2017, 13:49
Hoi TBloemink,

Dat zou inderdaad erg handig zijn! En ik heb goed nieuws: dat is gewoon mogelijk! Je kunt jouw T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Erg handig voor als je een maandje naar de VS gaat. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je jouw korting verliest van de bundel die je nu hebt als je jouw bundel tijdelijk verhoogt. Je kunt jouw bundel heel makkelijk verhogen of verlagen via My T-Mobile of de app. Dan zie je ook meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt.

Dus dat is goed nieuws! Wanneer staat jouw volgende tripje gepland naar de VS? Alvast veel plezier! Als je nog vragen hebt hierover, stel ze gerust.

Reageer