Beantwoord

Go unlimited verblijf buitenland

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Hallo,
Wij zijn jaarlijks 5 maanden aaneengesloten in het buitenland. Is dat een probleem met datagebruik Go unlimited?
60 dagen onbeperkt en dus de overige tijd 10GB?
Mvg
icon

Beste antwoord door Serviceweb 16 januari 2017, 15:17

Hoi Batyka1,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je hebt helemaal gelijk! Met Go Unlimited EU kunnen klanten 60 dagen onbeperkt roamen in de EU en als ze nog meer dagen in de EU verblijven, hebben zij 10GB per maand tot hun beschikking.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi Batyka1,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je hebt helemaal gelijk! Met Go Unlimited EU kunnen klanten 60 dagen onbeperkt roamen in de EU en als ze nog meer dagen in de EU verblijven, hebben zij 10GB per maand tot hun beschikking.
De vraag is ontstaan omdat in de aanvullende voorwaarden punt 6 iets staat over max. 4 maanden. Het is me niet duidelijk of het ook hier van toepassing is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Batyka1,

Leuk dat je aan het kijken bent naar ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. We hebben deze vraag al vaker gekregen in ons algemene topic over T-Mobile GO en daarom heeft mijn collega Amy hier vanochtend ook antwoord op gegeven. Zie:

Ook zie ik dat er ondertussen vragen zijn over de voorwaarden en 'redelijk gebruik'. We hebben dit opgenomen in de voorwaarden om oneigenlijk gebruik en misbruik te voorkomen. Op deze manier kan iedereen toegang behouden tot Unlimited en wordt het netwerk niet onnodig belast. Je privacy is hierbij uiteraard niet in gevaar. Er kan alleen worden gekeken of er misbruik wordt gemaakt. Er zal in dat geval contact worden opgenomen om de situatie te achterhalen. Meer hierover vind je in de voorwaarden.

Omdat we al een algemeen topic over T-Mobile GO hebben lopen, sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende of andere vragen in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!